poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1404 .



Pentru cel pe care nu-l cunosc inca
proză [ ]
Sa ma ierti daca te-am plictisit

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dydyutza ]

2011-05-19  |     | 



Pot sa jur ca esti cel mai ciudat baiat din lume…si asta pentru ca felul tau de a fi ma uimeste si ma surprinde continuu. Poate ceilalti te socotesc o persoana normala,sau poate chiar banala.Eu insa ma tot intreb cum gandesti tu,ce-ti place tie,daca chiar exista un lucru pe lumea asta care sa te surprinda,care sa te scoata din starea ta de indiferenta in care lenevesti mai tot timpul.Uneori imi lasi impresia ca le-ai vazut pe toate si de aceea nu-ti pasa de ce se intampla in jurul tau.Tacerea ta de multe ori o cosider prea brusca si iesita din comun, caci imediat te aud vorbind in continuu imbinand tot felul de fraze, ba evidente, ba cu subantelesuri si trecand de la un subiect la altul.Si umorul tau ironic nu-l pot cataloga astfel caci imediat treci la o inocenta desavarsita,la un umor mai naiv si nevinovat,de parca nu mai esti cel de adiniauri.Si brusc seriozitatea pe care o infatisezi,fara nici o urma de amuzament ,ma intriga si mai tare.Si am impresia ca eu sunt singura de pe lumea asta care nu te intelege absolut deloc.Ma simt frustrata cand vad ca tu gasesti amuzant ceva ce mie nu mi se pare deloc asa,sau cand eu ma distrez si rad in timp ce tu imi lasi impresia ca ti se pare absurd sau neinteresant.Hmm…ce e in capul tau oare?Asta ma intreb de multe ori…si mai ales ,de ce ma atrage atat de mult ambiguitatea asta a ta.Esti de neinteles pentru mine.
De aceea esti un mister pur care imi trezeste dorinte si fantezii pacatoase.Mi-e si jena,atat de jena incat asta m-a impiedicat sa fim macar amici si sa ne salutam pe strada.Stiu ca tu in general tratezi fetele cu indiferenta,dar…eu nu ma simt fata ci pe undeva la mijloc…nu am fite si inhibitii fata de baieti…ba chiar ma inteleg mai bine cu ei decat cu fetele.Vorbesc cu ei ca de la egal la egal si nu-i sufar pe cei care fac discriminare spunandu-mi:-Tu nu ai ce cauta aici, tu nu ai voie sa asculti ce vorbim noi, tu nu ai voie sa faci asta,etc , pentru ca esti fata.
Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca ma simt atat de stanjenita cand dau ochii cu tine…mi se pare ca am facut cel mai stupid lucru din lume , refuzand sa vorbesc cu tine chiar si atunci cand tu ai fi dorit lucrul asta.Si ma framanta in continuare obsesia pe care o am in legatura cu tine:Uneori aerul tau de superioritate ma inebuneste-esti asa de cool ,iar eu desi sunt o fire independenta si distanta, simt nevoia de  a fi dominata si condusa;nu pot sa imi explic de ce.Paradoxal,pari detasat si nesigur pe tine,nelinistit, ezitant si retras.Nici atunci nu inteleg starea ta.Poate esti doar plictisit si obosit;sau poate… Poate sunt eu nebuna si exagerez cu tot felul de inchipuiri si imaginatii bogate.
Inteligenta ta vie si atat de dinamica imi opreste suflarea.Ai o gandire logica si neobosita. Desi imi lasi impresia ca esti superficial si grabit in ceea ce faci,faptul ca esti si smecher si faci in asa fel incat sa iti iasa totul bine,ma face sa te invidiez si sa te admir in acelasi timp Uneori esti copilaros si prea entuziastmat.Dar dintr-o data ma uimesti caci iei lucrurile dintr-o perspectiva matura si pari foarte serios in ceea ce faci si spui.
Oare voi afla cine esti cu adevarat???E imposibil.Sunt destul de sigura ca nici cei mai vechi si apropiati prieteni ai tai nu te cunosc inca cu adevarat(desi ati trait si experimentat impreuna multe peripetii).Si de aceea nu cred ca te merita nici unul dinte ei.Esti un baiat de nota 11.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!