poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2856 .



VACA (part tu)
scenariu [ ]
Amenintarea fantomei

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Thersit ]

2002-06-21  |     | 



Decor: In primul rand, acum e mai multa lumina pe platou deoarece autorul a achitat factura la curent. Pasune multa, ca in primul episod. Muntele se ridica si el in fundal, pentru ca nu costa nimic. Ba intr-un colt se poate ghici o floare, semn de prosperitate materialo-baneasca a insusi autorului. Vacile sunt aceleasi, plus un bou care se nimereste sa treaca strada direct pe scena.

Act II (continuare de ce-am scris aseara, cand eram usor pilit.)

Vaca Bortoasa (VB): Scumpo, cum sa-ti zic, imi esti simpatica dar nu pot ca sa intru cum ar veni in amanunte dintre acestea cu tine. Nu-mi permite idiosincrazia.
Vaca Desteapa: (VD): Idiosincrace?
VB:(dandu-si coada cu lejerete maxima pe spate) Sincrazia tu...am auzit acest termen ciudat, e drept, in spatele caminului cultural. Un umanoid m-a invatat chestia asta. Fara nici o jena, tu, era cu o umanoida peste el si nici nu m-am prins care pe cine mulgea. Spre deosebire de noi, la oameni boii dau lapte pe un uger mic. Mic de tot.
VD:(oripilata): Fugi tu!
VB: Nu fug soro, ca-s cu piedica pusa.
VD: Nu la asta ma refer fata, ci la faptul ca ce viata grea trebuie sa aibe oamenii aceia cu ugere.
VB: Muuuupricep
VD:(cu un aer academic, cu un muget nazal):Pai sa-ti esplic. Cine munceste pe camp de trage in jug ca boii de dimineata pana seara?
VB: Oamenii cu ugere mici.
VD: Ce uger am vazut eu la stapanul meu era mai mult gras si facea o baltoaca da' ma rog, sa te cred pe cuvant. Deci. ei munceste.
VB: Korect!
VD: Cine alearga dupa noi toata ziulica?
VB:(ferm convinsa): Taurul comunal si chestia aia mica de face ham.
VD: Nu ma fac inteleasa. Si mai cine tu?
VB: A, da! Si oamenii cu ugere mici.
VD: Cine e al mai chinuit pe pasunea asta, ca si noi, daca n-am avea piedica pusa, am lua o viteza groaznica? Si cine se chinuie sa tipe dupa noi asa de tare ca cand stapanul o prinde la muls cu alt vacar pe stapana?
VB: Da, saracii de ei. Chestia asta nu mi-a trecut printre coarne. Da' tu, acu'mi amintesc, cum era cu taurul ala iesit din balarii?

(moment in care cade putin cortina caci autorul e chemat putin la o sedinta)

end of PART tu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!