poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4715 .



Venus - POPAS INTR-UN PAS (d.s.a.)
scenariu [ Teatru ]
fragment

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Stejan ]

2003-12-22  |     | 



A: Auzi? Suna cam tare?
S: Aha...
A: Nu vrei sa închidem geamul?
S: Închide-l!
A: Aii..., ce urât tuna. Nu-mi place! Te rog, închide geamul! ...Steph, ce-i cu tine?
S: Nimic. Lasa-ma-n pace!
A: Te rog, închide geamul ca uite ce urât fulgera, haideee...
S: Închide-ti-l tu!
A: Ce-i ma, ai ceva cu mine? Acuma ce ti-am facut? Ce ai?
S: Nimic!
A: Poate ne intra fulgerele în camera si ne trazneste si tie nu-ti pasa?
S: Sa intre, sa ne fulgere!
A: Steph, ce-i cu tine, ti-e rau?
S: Nu întelegi sa ma lasi în pace...
A: Ma lasi sa vin lânga tine?
S: Daca stai linistita si nu te mai agiti atâta.
A: Ce-ai patit, Steph? Spune-mi, sa-ti aduc ceva?
S: Nu!
A: Uite, stau cuminte, dar te rog frumos sa închizi fereastra. Hai, te rooog.. Eu nu pot sa ma duc acolo, ca mi-e fricaaa. Ia întoarce-te un pic sa-ti vad fata!
S: Dar tu nu poti sa taci?
A: Acuma ce ti-am facut? Ai tu ceva, dar nu vrei sa-mi spui. Stii ce, si eu am ceva, dar nu-ti spun nici de ciuda.
S: Bine.
A: În curtea galbena... într-un bazin nu foarte adânc...
S: De unde stii?!
A: Treaba mea! Da' chiar ca ai patit ceva! Asa-i?
S: De unde stii de bazin?!
A: Daca-mi spui ce ai...
S: Du-te tu înapoi în patul tau si dormi.
A: Si mai am ceva... o prostie...
S: Despre mine?
A: Da.
S: Ce-i?
A: Daca-mi spui ce ai...
S: Îti spun, da zi-mi tu întâi.
A: Hai sa tragem la sorti, cine spune primul. Dar întâi dam în scris ca ne spunem ce avem. Scrie ca io semnez. Asa, vezi, eu trebuie sa spun si voi spune, dar nu uiti ca si tu ai ceva de zis, e clar?
Dar hai, te rog, mai întâi închide geamul!...
S: Spune!
A: Pai..., de unde sa stiu, mai caraghiosule? Din caietul tau. Ce credeai?
S: Cum ai reusit sa-l gasesti? Sa-ti fie rusine!
A: Simplu, te-am pândit. Da, si mai am ceva... dar acum tu urmezi.
S: Of, tu pitico, stii ce rau îmi e...
A: De ce, ce-ai patit?
S: Nu prea pot sa-ti spun pentru ca e cam secret. Daca afla cineva sunt un om mort.
A: Tu nu ai încredere în juramântul meu?
S: Am, dar sa stii ca de data aceasta e cam grav. Si mi-e atât de rau...
A: Hai ca te ascult si-apoi îti spun ce ti-am facut si eu.
S: Dar la tine e grav? Se mai poate repara ceva?
A: Cred ca da, cu ceva banuti adunati... la tine, cum e, Steph?
S: Foarte grav... foarte grav...
A: Hai, spune-mi o data!
S: Pitico, ma auzi?
A: Te aud, dar închide o data geamul ala!...
S: Închipuie-ti ca m-a pupat Venus.
A: Pe gura?
S: Da. Si avea niste buze gretoase si subtiri... Mi-e rau!
A: E scârboasa?
S: E un libidinos. S-a dat la mine, dar si eu sunt de vina pentru ca l-am tot provocat...
A: De aceea nu te-am gasit eu. Toata seara te-am cautat, dar unde-ai fost?
S: În casa parasita.
A: Ai fost acolo cu ea. Porcule, ai dus-o în locul nostru pe spalacita aia. Ma... nesimtitule!
S: Da' unde-ai fi vrut sa-l duc?
A: De ce vorbesti asa despre ea?
S: Cum... asa?
A: Ca despre un baiat.
S: Pentru ca m-am convins ca e baiat.
A: Cum sa fie baiat, ha, ha, auzi, baiat...
S: E un gretos...
A: Stai putin, tu crezi ca Venus e baiat? Sa stii ca si eu mi-am pus întrebarea asta mai demult dar stiu sigur ca e fata pentru ca am vazut ca are o gaura într-o ureche si mi-a spus ca i-a facut-o când era mai mare si ca a durut-o si nu s-a lasat sa-i faca si a doua gaura în ureche.
S: Nu-i gaura ca eu m-am uitat atent si e un semn de alunita.
A: Bine, dar are voce subtire...
S: Si... n-ai mai auzit baieti cu voce subtire? L-ai vazut tu vreodata în rochie?
A: Nu, ca ea nu-i proasta ca mine sa se tot îmbrace în prostiile astea de fuste si rochii, ca nu pot sa le sufar. Dar n-am ce face, ca altceva nu am...
S: A, în legatura cu asta stii ce mi-au spus vecinii din capatul strazii despre tine?
A: Stiu, stiu, lasa ca despre asta voiam sa-ti spun, dar numai dupa ce-mi spui tu ce-ai facut cu Venus la casa parasita.
S: Ce sa fac? Am povestit cu el. Pe el l-a cam interesat ce-i spuneam... stii tu, despre unchiul Joe...
A: Ma, nesimtitule, am crezut ca numai mie îmi povestesti despre aventurile tale, ma, tu spui la toata lumea?
S: Stai tu, ca trebuia sa-l vrajesc cumva. Nu mai puteam de curiozitate. Voiam neaparat sa aflu daca e fata sau baiat.
A: Da-ti spun eu ca e fata.
S: Nu, tu, stai sa-ti spun. L-am dus acolo sa-i arat pipa si clopul lui Joe. N-am gasit decât pipa. În fine, i-am tot povestit, m-am apropiat de el, am râs împreuna si apoi am facut ceva dupa care mi-am dat seama ca e baiat. Clar!
A: Cum?
S: Am eu o smecherie...
A: Da si eu vreau sa stiu.
S: Tu nu poti ca esti fata. Nu stiu daca functioneaza si la alti baieti, dar la mine e valabil.
A: Cum adica?...
S: Esti pitica, tu, nu trebuie sa stii chestii din astea.
A: Ba da, ma, si eu stiu prostii. Stii cum se fac copiii?
S: Bine, nu de asta e vorba, dar tot asa ceva.
A: Hai spune-mi ca tac din gura.
S: Pai uite, eu aflu imediat daca o fata e fata si nu baiat, daca invoc un motiv. Si l-am invocat si cu Venus.
A: Ce?
S: I-am spus ca ma doare capul, ca ametesc si ca am tensiune la ceafa...
A: Si...
S: Si s-a oferit sa-mi faca masaj.
A: Si...
S: Si... e baiat! Clar!
A: Nu înteleg nimic.
S: Pai daca esti proasta. Ti-am explicat ca daca e fata mie mi se întâmpla ceva.
A: Ceva rau?
S: Aproximativ...
A: Ti se face rau?
S: Aproape... Dar ce proasta esti tu, ca toate fetele...
A: Bine, noapte buna!





S: Pitico!
A: Noapte buna! Am zis!
S: Tu nu mi-ai spus ce prostie mi-ai facut.
A: Lasa-ma-n pace!
S: Hai ca-ti spun în continuare, dar tu nu poti sa întelegi ca esti mica...
A: Daca-s mica înseamna ca-s proasta?
S: Nu, Adele, atâta ca nu stii tu din astea de baieti.
A: Si tu nu poti sa-mi spui. Daca tu nu-mi spui, atunci eu de unde sa aflu?
S: Hai aici.
A: Bine, si...
S: Si uite, nu mi s-a întâmplat lucrul acela care sa-mi spuna ca e fata, poate pentru ca eu eram sigur ca e baiat. Si m-a tot masat, m-a tot masat... Eu nu simteam nimic. Si a început sa-mi spuna ca am ochi frumosi...
A: Dar eu ti-am spus prima!...
S: Stiu pitico, sigur ca tu mi-ai spus prima.
A: Si...
S: Si mi-a spus ca stie un leac, daca-mi închid ochii.
A: Si...
S: Si eu, ca prostul i-am închis...
A: Si...
S: Si m-a sarutat, dar stii cum: asa cu niste buze gretoase cu scuipat si i-am simtit parca si limba si era sa vomez pe el dar m-am abtinut tare de tot. Si am venit acasa, înca n-am vomat, dar nici multe nu mai am...
A: Si daca o sa-i smulg eu parul din cap, ce-o sa se întâmple?...
S: O sa te bat pâna n-o sa mai poti.
A: Adica se da la iubitul meu?
S: Ce iubit tu, iar începi? Frate, auzi, frate, ti-e clar?
A: Asa cât îti e si tie de clar...
S: Terminam o data cu prostiile astea?
A: Da. Deci, tie nu ti s-a întâmplat lucrul acela care sa-ti spuna ca Venus e baiat? Dar l-ai încercat si cu alte fete.
S: Normal! Cu Mara, cu Betty...
A: Le-ai pus si pe ele sa-ti faca masaj la ceafa?
S: Da.
A: Si ai simtit ceva, adica ti s-a facut într-un fel rau.
S: Da.
A: Dar pe mine ma lasi?
S: Iar vorbesti niste prostii... si daca ma scap si îti spun proasta te superi. Pe tine nu pot sa te las sa-mi faci asa ceva.
A: Dar nu te omor...
S: Am sa te omor eu daca nu încetezi.
A: Lasa ca am sa-i fac lui Nick, daca tu nu vrei...
S: Tu, te omor, pricepi! Sa nu cumva sa îndraznesti sa te apropii de baieti ca nu stiu ce-ti fac. Astea sunt lucruri interzise!
A: Aaa... uite, a trasnit transformatorul din deal. Mi-e frica...
S: Bine, pitico, stai ca inchid chiar acum fereastra. E mai bine asa, nu?
A: Da, multumesc.
S: Tu-mi spui ce mi-ai facut?
A: Da, tot trebuia sa-ti spun. Of... stii, mie nu-mi plac fustele?
S: De ce?
A: Pentru ca ma arata a fata si eu nu suport.
S: De ce, ai vrea sa arati a baietoi?
A: Da!
S: De ce pitico, esti draguta asa cum esti.
A: Da Steph, dar fetele sunt rele, pârâcioase, sclifosite...
S: Asa e!
A: Si eu nu vreau sa fiu fata!
S: Pai tu nici nu esti ca ele. Sa stii ca toti baietii te admira pentru asta.
A: Da dar ar vrea sa iasa cu fete ca Mara...
S: Pai tu esti pitica, nu-ti dai seama? Trebuie sa mai cresti si tu...
A: Uite, mie nu-mi place ca sunt fata! As vrea sa fiu baiat! Sa fiu ca tine, Steph. Nu-mi place ca m-am nascut fata! Eu vreau sa stau cu baietii!
S: Nu stiu ce ti se pare atât de bine sa fii baiat?
A: Pai cum ce? Eu stiu ca o femeie face copii. Si am aflat si cum. Apoi sa stii ca eu nu-mi doresc asa ceva niciodata. Mi-e rusine sa-ti spun, dar e ceva cam...
S: Stiu.
A: Si mai e ceva, la fete li se întâmpla ceva o data pe luna, tot urat...
S: Asta nu stiam.
A: Nu-ti spun ce. Dar uite, femeile trebuie sa aiba grija de copii, de barbat, sa faca de mâncare, sa spele, sa mai mearga si la lucru, unele dintre ele, sa faca tot ce tine de casa, si barbatii trebuie sa aduca bani acasa, sa citeasca ziarele cu picioarele pe masa, sa bea whisky, sa strige la femei si sa mai mearga la meci. Pai, e corect?
S: Da!
A: Daca e corect, atunci eu nu vreau sa fiu femeie!
S: Tu pitico, stii ce mi-au spus vecinii?
A: Stiu! Ca umblu câteodata îmbracata în baiat. Am crezut ca n-o sa ma recunoasca, dar cred ca nu m-am deghizat destul de bine. Stii asta voiam sa-ti spun. Ti-am luat pantalonii tai verzi de catifea, camasa în carouri, esarfa si vesta de piele a lui bunicu' si bineînteles si clopul lui Joe.
S: Aha, de aceea nu l-am gasit eu în casa parasita...
A: Da. Si într-o zi ma plimbam cu Leo, l-am dezlegat de pe lant si l-am dus dupa mine prin sat. Si venea, ca pe mine ma asculta. Si cum treceam îi vedeam pe vecini ca se uita ciudat la mine. Eu i-am salutat pe toti, îmi raspundeau si tot comentau ceva. Când am ajuns în fata casei lui Nick, am observat ca el era afara. Am încetat pasul, si m-am tot uitat la el. Când m-a observat mi-a spus ca-mi sta bine îmbracata asa si eu, bineînteles încântata ca mi-a remarcat tinuta cea noua, in sfarsit mi-am luat inima în dinti si i-am zâmbit... M-am tot uitat la el, m-am tot uitat, si dintr-o data n-am mai vazut nimic. M-am trezit cazuta în groapa cu smoala din fata casei lui si cu mâinile agatata în sus, iar cu picioarele pedalând în smoala. N-aveam cum sa ies de-acolo si pedalam si pedalam si pantalonii tai si vesta lui bunicu' si-au cam schimbat culoarea. Si mie mi-a fost asa o rusine, pentru ca uite, chiar Nick si cu fratele sau au venit sa ma scoata din groapa.
S: Ha, ha, si mie nu mi-au zis nimic baietii!
A: Nu, pentru ca mi-au promis mie sa nu-ti spuna. Ca altfel ma omori în bataie...
S: Si pantalonii?
A: Am sa-ti cumpar altii când voi capata banuti de la bunicu', sau când mai vrea sa-mi cumpere mie o rochita. Te rog sa ma ierti! Eu nu pot sa tin secrete fata de tine.
S: Nu-i nimic pitico. Ha, ha, îmi închipui ce-au râs baietii de tine...
A: Nu stiu, ca în fata mea n-au îndraznit. Mi-au spus ca sunt galbena la fata. Si îti dai seama ca pâna acasa am venit cu hainele asa smolite...
S: Si vecinii?
A: Da, toti râdeau de mine. Auzi, stii ce-am patit pe drum? Tu stii ca babele astea nu poarta nimic sub fuste? Când veneam pe poteca m-am întâlnit cu baba Lora. Nu stiu de ce toata lumea de un timp încoace îmi spune domnisoara si pe mine asa ma enerveaza... Si veneam pe poteca împreuna cu Lora si vad ca se opreste. Ma uit la ea si ea statea întepenita. Îmi zice ea ceva, dar nu înteleg si o întreb din nou ce spune si fii atent ce-mi zice "domnisoara, nu ramâi de-a te pisa?". Am crezut ca n-aud bine, când vad ca se pisa din picioare... Doamne fereste, asa ceva n-am mai vazut, îti dai seama ce proaste-s babele astea?
S: Chiar ca-s proaste! Da' ce-ai facut cu hainele?
A: Le-am ascuns dupa dulap, am zis ca ma descurc eu cu tine, dar cu bunicul nu stiu ce sa fac? De unde sa scot eu vesta ca a lui? Ce sa ma fac Steph, mi-e frica?
S: Nu stiu, trebuie sa gasim o solutie. Si daca putem cumpara de undeva o vesta ca a lui, nu o putem uza în halul în care era. Stii ce, pitico?
A: Ce?
S: Am sa-i spun ca i-am murdarit eu vesta si gata. Pe mine nu ma poate prinde sa ma bata, asa ca stai linistita ca rezolvam noi.
A: Si daca te prinde, Steph, eu nu suport sa vad ca te bate.
S: Nu ma prinde!
A: Mai ti-e rau?
S: Mi-a mai trecut, dar tot scârba îmi e.
A: Uite ca se opreste ploaia, ce bine! Stiu cum putem afla sigur daca Venus e fata sau baiat.
S: Cum?
A: Dintr-o carte de-a lui bunicu'. Eu am gasit-o în biblioteca lui, am luat-o si am ascuns-o sub pat. Hai sa ti-o arat si tie. Acolo mi se pare ca am vazut ceva scris despre Venus. Stai sa o scot sa vezi ce poze are.
S: Aha, ce-i asta? "Legendele si miturile Greciei Antice".
A: Da. Si îi cu poze. Stai sa vezi...
S: Cred ca ne-ar trebui o lumânare.
A: Eu cred ca putem aprinde lumina, pentru ca si asa astia nu-s acasa.
S: S-ar putea sa vina. Totusi, sa nu deschidem lumina.
A: Aprinde lumânarea!
S: Ce bine-ar prinde acum o tigara...
A: Da' n-ai?
S: Nu, stai ca ma duc sa aduc. Aaaa!.. Doamne, ce m-ati speriat, doamna Amy! Pe cine cautati? Bunicul nu e acasa!
Amy: Am venit sa va aduc un chec proaspat facut de mine special pentru voi. La tine m-am gândit, Adele.
A: Va multumesc mult, doamna Amy, haideti în camera. Vai, ce palarie frumoasa aveti! Ce pene sunt astea?
Amy: Nu pot sa stau mult, sa nu vina ai vostri sa ma certe ca va vizitez asa de târziu. Poftim Adele!
A: Va rog, nu ne mai spuneti o poveste de-a dumneavoastra?...
Amy: Nu pot acum, ma grabesc tare, dar azi dimineata am mâncat un ochi. Stiti ce culoare avea?
A: Galben cu alb.
Amy: Verde, cu pupila neagra, centrat pe un fond alb, perfect sferic.
A: Vai! De animal?
Amy: Nu, de om! De omusorul din mine, din gâtul meu, dar ma duc acum pentru ca ma doare toata lungimea firelor de par.
A: Stati putin sa ma uit la fusta dumneavoastra, vai, seamana cu...
Amy: Este draperia sufrageriei bordo...
A: Si manusile, îmi dati sa probez si eu una? Sunt din piele?
Amy: De caprioara vopsita in negru.
A: Sunteti frumoasa. Mi-ar place sa ma îmbrac ca si dumneavoastra. Pe cuvântul meu!
Amy: Poti sa-mi spui pe nume, Adele.
A: Amy si eu vreau par verde. Când mi-l faci într-o zi?
Amy: Câmpiile vor naste printre ierburi, tulpine maro de arbori. Îmi voi împodobi capul cu arbori, vor creste paduri si atunci parul meu va deveni castaniu.
A: Cu flori de castan, albe si roz.
Amy: Cu tepi de castan, moi si verzi.
A: Ce-mi place, Amy! Mai povesteste-mi!
S: Adele, las-o pe doamna ca se grabeste.
Amy: Da, Steph, ma grabesc. Noapte buna!
A: Puteti sa va încaltati, la noi nu se umbla descult în casa.
Amy: Stiu, fetito, dar talpile pantofilor, nu-mi permit nici o legatura intima cu pamântul. Copii, nu va jucati cu focul!
A: Noapte buna Amy!
S: Si... multumim...
A: Ce-mi place de ea, uite, umbla desculta.
S: Da, Adele, o fi ea Amy-nebuna, dar desculta poate umbla si ca sa-i pândeasca pe altii. Mie nu-mi place aceasta femeie!
A: De ce Steph, e atât de nostima! Pe mine ma încânta.
S: Are uneori o privire atât de lucida, inteligenta, chiar. Adele, daca se preface nebuna?
A: Steph, mie îmi place de ea asa cum e. Imi place mult. Vorbele ei ma bucura, nu stiu de ce. Si uneori pare ca spune prostii, dar pentru mine nu sunt prostii. Mie îmi plac.
S: Îmi arati ce mi-ai promis?
A: Da, dar as fuma o tigara, nu te duci sa-mi aduci si apoi povestim...
S: Pitico, tie îti sta bine în rochita.
A: Da, dar mie nu-mi place.
S: De fapt e mai bine pentru tine sa umbli în pantaloni.
A: Vezi?
S: Da, ai cam crescut...
A: Vezi, asta e. Stii, de multe ori trec pe lânga barbati si ei tot comenteaza în soapta prostii, sa ma jigneasca. Si asa de tare ma supara... Asa-s de prosti...
S: Dar nu ti-a placut ce îti soptesc ei?
A: Cum sa-mi placa?
S: Dar nu-ti plac barbatii?
A: Ce barbati, ma, mie-mi plac baietii eventual, nu barbatoii aia care vorbesc lucruri scârboase. Steph, nu mai vreau sa ma îmbrac în rochii. Ce sa ma fac? Si as vrea sa-mi tai jos prostiile astea, ca uite cât sufar din cauza lor.
S: De ce pitico, tu vei fi o fata frumusica daca vei avea grija de tine.
A: Vreau sa fiu baiat!
S: Stii bine ca nu se poate, si apoi daca te-ai transforma peste noapte în baiat, ce te-ai face, ca nu cred eu ca te-ai uita dupa fete…
A: Asta asa-i! Bine! Fata sa fiu! Dar n-am sa pot fusta!
S: Foarte bine, pitico.
A: Uite, tine putin lumânarea sa-ti arat ce poze sunt aici. Steph, stii ce mi-a spus Nick?
S: Ce?
A: M-a întrebat daca nu ma plictisesc pentru ca el tot timpul ma vede singura. I-am raspuns ca nu si atunci exact înainte de a cadea în groapa cu smoala mi-a zis asa: "pai nu, de fapt tu ai un eu în tine, si sunteti doi, asa ca nu te plictisesti..."
S: Vai de mine, nici nu stiam ca e atât de "întelept"...
A: De atunci, Steph, parca viata mea s-a schimbat. Mi-am dat seama de ce nu ma plictisesc niciodata. Pentru ca vorbesc mereu cu celalalt din mine si ne întelegem foarte bine. Ne sfatuim, ne certam, ne jucam împreuna, dar niciodata, nu, niciodata nu ne plictisim, pentru ca ne iubim eu si cu mine si ne place sa fim împreuna. E grav, Steph? Si daca e, mie nu-mi pasa, ca-mi place asa!
S: Nu, nu e grav, grav e ce mi s-a întâmplat mie.
A: Ei prostutule, uite ce ti s-a întâmplat. Citeste aici...
S: Stai sa vad pozele.
A: Uite, mie-mi place de asta, Poseidon, zeul marilor. Si de asta, Zeus, cel mai tare… Oare chiar exista statuile astea?
S: Da' de asta nu-ti place?
A: Hercule. E frumos, dar ce are acolo? Asa arata?
S: Tu pitico, nu vezi ca e o frunza?
A: Stii care-mi place mie. Uite asta: Pan. La început mi-a fost frica de copitele de la picioare si de cornite, am crezut ca-i un drac, dar uita-te si tu ce moaca are. E atât de blând...
S: Eu cred ca-i beat.
A: Of, unde e Venus, aia?
S: Uite aici, una care-mi place. Afrodita. Iti place?
A: Stai, ca pe-aici am citit de Venus. Da, sa vedem: " Nimeni nu poate scapa de puterea Afroditei, nici chiar zeii. Ea sadeste dragostea în inimile tuturor." Stai sa vedem dincoace: "Aphrodite, una din cele mai mari divinitati ale lumii grecesti, împrumutata ulterior si de romani si asimilata cu Venus…" Asta e! E Venus. Chiar statuia care îti placea tie.
S: Venus e fata?!
A: Da, prostutule. Mai ti-e scârba?
S: Nu! O fi ea fata, da-i urâta.
A: Pai sigur ca-i urâta, e spalacita, roscovana...
S: Draga mea Adele, scumpa mea, m-ai salvat dintr-o mare nenorocire...
A: Vezi, ti-am spus eu... Steph!
S: Da.
A: Si eu sunt fata, fii sigur de asta!
S: Esti fata si te iubesc si uite ce-ti fac eu tie, fata...




S: De ce taci? Nu esti fericita? Te-am sarutat, Adele. Tot timpul îmi pomeneai, îti doreai atât de mult...
A: ...
S: Adele! Te-ai suparat?
A: ...
S: Adele, ce-i cu tine? De ce plângi?
A: ...
S: Vino la mine! N-am vrut sa te supar. Credeam ca vrei, ca-ti doresti... N-am vrut sa te sperii. Hai, puneti capul aici. Nu-ti fac nimic, pitico. Doamne, ce prost sunt! Te-ai linistit? Spune-mi ce sa fac pentru tine? Nu-ti fac nimic, linisteste-te! Ti-e frica de mine?
A: Nu.
S: Ma mai iubesti?
A: Da.
S: Atunci de ce plângi?
A: Nu stiu. Ce suntem noi, Steph, în afara de frati, nefrati?
S: Cei mai buni prieteni. Si cei mai buni frati nefrati. Si...
A: Asta e, si... de ce nu spui mai departe?
S: E prea complicat, pitico. Vom vedea noi ce va mai fi cu noi. Eu stiu ca te iubesc. Tu?
A: Mai întrebi?
S: Uite, daca nu poti sa-mi spui de ce esti suparata, atunci scrie si tu un jurnal si spune-i lui ce-i în sufletul tau. Si daca vrei, am sa-l vizitez si eu sa-mi spuna el ce mai e cu tine. Vrei?
A: Da! Îti multumesc mult, Steph, asa am sa fac!
S: Ma duc dupa tigara. Mai plângi?
A: Nu. Promit. Sa vi repede!
S: Vin într-o clipa. Da' ma primesti lânga tine?
A: Fugi o data si hai o data!
S: Am fugit!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!