poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1056 .



Reportaj Bursa locurilor de munca
scenariu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [aid ]

2006-01-15  |     | 



In ziua de vineri, 7 mai, s-a desfasurat, sub organizarea AJOFM Arges, Bursa locurilor de munca pentru studenti, eveniment larg madiatizat atat in presa locala, cat si in mediile universitare.
Actiunile, debutate in jurul orelor 9,00, au adunat o multime de studenti si absolventi ai invatamantului superior de stat si privat, care au fost tinuti in ploaie, pentru evitarea aglomerarii spatiului comercial, perioada in care dealtfel mi s-au epuizat si acumulatorii din aparatul de fotografiat, odata cu rabdarea.
Prezenta presei s-a facut simtita atat prin activitatea ei propriu-zisa, cat si prin oferta de locuri de munca a cotidianului Top de a angaja 50 reporteri si un redactor, precum si agenti de distributie.
Spre deosebire de anii precedenti, s-a observat o diversificare a meseriilor solicitate, cel putin prin prisma titulaturilor; astfel a aparut notiunea de unit manager, din partea Allianz Tiriac, AIG Life Asigurari.
Desi majoritatea posturilor au fost pretabile studentilor facultatilor cu specializari economice (analist marketing, secretara, agent imobiliar, contabil, vanzator, consultant financiar, agent asigurari, inspector asigurari), nu au lipsit ofertele clasice, prezente si in ziare: coafor, sofer, barman-ospatar, difuzor presa, arhitect, designer, zidar, zugrav, strungar, tapiter, fierar-betonist, croitor confectioner, tamplar, muncitor necalificat in domeniul tamplariei PVC.
Alte firme cat-de-cat cunoscute pe plan local, cu oferte part time si full time, prezente la manifestare: SC Media Pic SRL, Coca Cola HBC Romania, Vel Pitar, Argeseana, precum si concernul austriac Quehenberger Spedition.
Din opiniile studentilor a reiesit ca cele mai cautate joburi au fost cele de barman, usor pretabile programului studentesc, fiind neglijate cele solicitand o pregatire superioara, cum ar fi cel de arhitect, studentii manifestand o tendinta bolnavicioasa spre a neglija cariera castigului imediat si facil.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!