poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2940 .



Interogatoriu
scenariu [ ]
Dramă în două acte și un proces verbal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Boddisattva ]

2005-12-10  |     | 



Personaje: Interogatu'(deținut Al Quaeda)
Milițianu' (securist și torționar)
Agentu'CIA
Securistu' polonez
Interogat II(altu' decât ăla de la început)

Actul I

(Celulă în aeroportul Kogălniceanu, pe-nserate, prin fereastră se vede silueta unui avion Hercules proaspăt parcat)
Agentu' CIA(calm deocamdată): Tel mi uer ar ză chmicăl uepăns?
Interogatu':...!?
Milițianu'(aranjându-și cașcheta cu stânga, iar cu dreapta scobindu-se-n nas): Zi bă!
Interogatu:...?!!!
Agentu'CIA(pe un ton egal): Ui hav informeișăns zat iu nou uer is osamabinladen.
Milițianu'(nervos):Zi bă, că-ți sparg fața!
Interogatu'.......???!!!!
Milițianu'(Scăpându-i simultan un șut în testicule și un pumn în freză interogatului): Lasă bă, că te fac eu să-ți aduci aminte și laptele pe care l-ai supt de la mă-ta!
Interogatu'(confuz): Bismalla halawas hashaha shaorma shishkebab hummus...(Adică: Du-te-n mă-ta!)
Milițianu'(aparte, către agentu'CIA):Don' șef, zice că nu știe unde a ascuns manifestele!
Agentu'CIA(contrariat):Uadăfac ar iu seing?
Milițianu'(proiectându-i un bocanc în figură interogatului, interogatul își pierde cunoștința): Ãștia e recalcitranți don' șef!
Agentu'CIA(iritat): Stupid bulgarians, hau em ai supousd tu interogheit zis uidnes nau zat iu meic im pasaut?
Milițianu'(aruncând o găleată cu apă pe fața interogatului, slugarnic către agentu'CIA):Lăsați don' șef, nu vă inervați, că vi-l trezesc io acu'!
Agentu'CIA:(îndreptându-se către ușa celulei): Faching istărniuropian keigibiashols!
(Actul se încheie. Agentu'CIA iese trântind ușa,interogatu' zace în comă într-o baltă cu apă, iar milițianu' rămâne ca prostu' în mijlocul celulei cu găleata în mână)
(cortina)

Actul II
(Baza militară Wojskowy din Polonia, decor similar celui din actul I)
Agentu'CIA(către interogat): Where are the chemical weapons hidden?
Interogat II:...salamalecum?
Securistu' polonez:(Podidit de amintiri plăcute, cum prin '82 la Gdansk îl bătea pe Walesa):Smelnitzki belnitzky?
Interogat II(revoltat)Gum? Io bijnitză? Tu fagut bijnitză, bolonez bijnitzar ge ejdi!
Agentu'CIA:(deocamdată calm ca în operele lui Wagner):We have informations that you know where is Osama Bin Laden hiding!
Interogat II(mercantil):Daga vreai sa sghimbi dolarii ma gazejdi la sdandu' meu din grozăvezdi!
Securistu polonez(trăgându-i un pumn în meclă interogatului, răcnește):Mârlitze pârlitze!
Agentu'CIA(din ce în ce mai nervos):Tell me, where is Osama Bin Laden?
Securistu' polonez(îi dă un levier în freză interogatului, iar acesta leșină): Zwijki pizchy wajniewski!
Agentu'CIA(explodând): Fucking Tschecoslovakians, you are no better than those stupid Bulgarians!
(cortina finală)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!