poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2000 .



Convorbiri radiofonice
proză [ ]
psihoze

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [florinonix ]

2004-12-03  |     | 



M-am trezit azidimineata cu certitudinea ca vreau sa dorm, iar acum traiesc cu impresia ca ar fi fost mult mai bine sa nu ma trezesc nici pana la ora aceasta !
Inafara de ploaia teribila care mi-a ajuns pana la oase a disparut si soarele… si odata cu el s-a topit acea lumina estivala care dadea cafelei savoare, care imi ghida primii pasi afara din pat si care imi facea strainele umbre prietene. Acum, insa, cand bezna diminetii te invaluie ca o umbra de amorteala, cand ploaia si vantul iti ravasesc parul si iti pisca obrazul, si mai ales, atunci cand oamenii isi ascund trupurile si gesturile sub geci triste si bocanci murdari, gandurile mele converg catre… aroma matinala a ultimelor ore de somn, intrerupte brusc si necrutator de soneria infernala a telefonului mobil. M-am gandit sa ma razbun pe acest accesoriu punitiv care nu-mi mai aduce nici o bucurie si nu conteneste sa-mi tulbure linistea. Insa iata ca nici macar depresia nu ma ajuta sa innebunesc suficient pentru a-l sfarama cu ciocanul iar apoi sa-l arunc in closet si sa trag apa dupa el. Ah.. Ce frumos am spus-o !... Asa e ca te-ai gandit si tu cum ar fi ? Eu m-am mai gandit ca mi-ar parea rau de el !... si l-as elibera din rahat pentru a-l repune in drepturi si a-mi intretine psihoza sociala de care sufar… doar adesea !
Dar ziua nu incepe cu un amarat de ring tone, ci cu o privire de zombie marcat de vuietul malefic al celor in viata . Mi-as dori sa ii musc de ceafa, sa le sug creierul si sa-i las asa, tepeni, mai adormiti decat mine, pe caldaram, cu degetele inmuiate in propriul sange, de parca ar vrea sa si-l stranga intr-o punga si sa si-l toarne inapoi prin ochii injectati in cafeaua cu lapte bauta a doua zi dimineata !
Poate ca cel mai monoton obicei al acestei lumi consta, tocmai, in diminetile ce nu contenesc sa preceada seri tarzii si vise pustii… Nu ajunge ca viata este o teroare, trebuie sa se mai si repete la nesfarsit, pentu a deveni o adevarata oroare !...

Cu aceleasi ganduri bune, va urez, tuturor, o seara placuta si noapte buna !



Nota : Convorbiri radiofonice , 14 nov 2004

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!