poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2988 .



Tratament cu super glue
proză [ ]
A mincat friptura

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [scarletlora ]

2004-11-08  |     | 



Picnic la tara. Mai bine zis un gratar cocosat de halci de carne, cu caini si muste roind in jurul lui.
Dam din maini ca disperatii, poate scapam. Neee, se tin de noi ca plagile Egiptului.
Loloc , Loloc!
,, Asa il cheama pe cainele dumneavoastra?" intreb politicoasa.
"Pe cainele meu il cheama Azorel".
"Dar Loloc al cui este?"
"....???" Ce Loloc cucoana?"
Intr-un tarziu ma prind ca omul avea gura plina si le spunea " la loc, la loc! " cainilor.
Un rand de priviri amuzate ma fac sa ma simt....ca o musca.

Noroc de tensiometrul pe care il remarca unul din grup in masina.

In scurt timp, se aduna jumatate de sat in jurul meu.
Le masor constiincioasa presiunea sangelui la toti.
Gata. Mi-am recapatat prestigiul.Sunt invitata si la mosul Nistor acasa, ca doctorul, care a plecat de anul trecut din sat, i-a recomandat tratament si nu avut cine sa il faca.
Il fac eu. Noroc ca nu au expirat medicamentele.

,,Dar la dinti va pricepeti???"

Ma uit incurcata la omuletul din fata mea.Imi parea rau de dezamagirea pe care urma sa i-o produc.La dinti nu ma pricep.

"Dar ce problema ai mosule???" intreaba tipul cu lolocul.
"Iaca, mi-o facut si mie o placa doctorul acela care facea proteze din tabla, stii matale, care i-a zis lu țaț'Aneta ca scapa de cocleala cu Tix , si nu-mi prea sta in gura.Asa as minca si eu o friptura...ca de mamaliga m-am cam saturat."

Speranta din ochii omului i-a inmuiat inima lolocului.
"Las ca te rezolv eu mosule.Da placa incoace!"

Il vad pe stapanul lui Azorel ca ia proteza omului, urca in masina, cotrobaie cateva secunde,si iese multumit.
"Deschide gura si mușcă ! spune poruncitor.

Omulețul se conformeaza constiincios.Se trezeste cu placa in gura , mușcă la comandă si se strâmbă de usturime. Trage de proteză - nu iese! Multumit , uita de arsura de pe gingii si-l priveste plin de recunostinta pe salvator.

,,Dar ce i-ai facut domnule?" intreb destul de mirata.Cum
i-ai rezolvat problema??"

" He hee, cucoana, eu nu plec la drum nepregatit.Jaful asta de bord de la masina tot timpul se crapa.De asta iau cu mine Super glue! "

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!