poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3419 .



vis
proză [ ]
poveste aproape reala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionaluca ]

2004-08-31  |     | 



am scris "vis" dupa o intamplare adevarata, ciudata... citeam niste mesaje pe net si dau de unul care m-a tulburat de-a dreptul... Iata-l :

***
Am fost in pielea lui John Malkovisch
Trimis de Mammare (e-mail : [email protected]) la 30-08-2004

Ciudat si adevarat filmul asta... Vi-l recomand...
dupa film, azi-noape am visat 4 tineri, 2 barbati si 2 femei... Erau toti patru intr-o incapere mica, cu 2 paturi suprapuse Eram si eu printre ei dar numai ca prezenta a spiritului (deh, io am murit damult) Dintre ei am ales o pereche(el si ea), care se potriveau in opinia mea (ma atrageau mai mult) si imi spuneam ca as vrea sa-i vad impreuna... S-au separat cate doi in paturi(el si ea si el si ea) Si... minunea s-a petrecut ! Am fost trait experienta uneia dintre cele mai frumoase clipe de tandrete puse in scena de...... mine

vezi link:
http://www...expres...ro/comments/showtext...php ?id=366794

***


VIS

in noaptea aceea si eu am avusesem acelasi vis...

visam ca sunt intr-o incapere cu prietena mea si acolo se mai afla un cuplu... eram un pic stingheriti de prezenta lor, iar ei la randul lor pareau stingheriti de noi... la un moment dat se deschide incet usa camerei si intra o doamna tanara si foarte frumoasa, cu parul valvoi, neglijat... avea ochii lipiti aproape, ca si cum abia se trezise din somn... dupa cateva clipe insa ne-am dat seama ca nici macar nu se trezise din somn, ci dormea... ne-am uitat unii la altii si am inteles imediat misterul : visa ca a intrat in camera la noi...

eram sigur, fara macar s-o privesc pe prietena mea, ca situatia o excita si pe ea la fel de mult ca si pe mine... aveam amandoi, de mult, fantasmul exhibarii in timp ce facem dragoste, vorbisem despre aceasta in cateva randuri, insa nu avusesem niciodata nici ocazia dar nici curajul sa punem in practica... acum simteam ca sosise momentul... de fata cu o femeie care doarme visand ca e cu noi, era ca si cum am fi fost singuri... i-am simtit aerul fierbinte al soaptei sale in ureche : "am chef de ceva nemaipomenit in noaptea asta... s-o facem incet, lent, te rog, bibi"... de cum am inceput s-o mangai, doamna nou venita s-a apropiat de noi, s-a lungit pe pat si s-a strecurat pe nesimtite intre noi, mangaindu-ne si sarutandu-ne pe amandoi cu nesat, pentru ca repede sa puna stapanire practic in intregime pe prietena mea, care la randul ei nu-i refuza nici un gest... din contra...

"lasa-mi-o putin doar mie bibi, te rog"... fusesem surprins la inceput ca imi stia numele, dar repede am inteles ca-l auzise poate acum cateva clipe, rostit de prietena mea... ma retrag incet si fara convingere dintre bratele, picioarele, sanii si gurile ce se miscau frenetic si se cautau disperate... orice urma de gelozie imi disparuse... ideea de a i-o darui pe prietena mea unei necunoscute ma umplea de satisfactie si mi se parea ca niciodata de excitanta...

fara sa ma priveasca, doamna nou venita isi intinsese mana, tragandu-ma mai aproape ea, apoi ma impinse cu capul inspre abdomenul ei in timp ce-si desfacea usor picioarele lungi, dezgolite in intregime de camasa de noapte neglijent ridicata... ma inclin atunci si ma adap cu nesat din licoarea abundenta care lucea atat de senzual pe buzele dornice si imbietoare...

prietena mea tinea ochii inchisi, intr-un sarut interminabil cu femeia nou venita, un sarut in care ghiceam atingerea limbilor lor si inhalarea reciproca a aerului cald al respiratiilor lor profunde si din ce in ce mai sacadate, insuportabil de senzuale, animalice aproape... cand prietena mea deschide ochii pentru o clipa a fost doar ca sa sa-mi trimita o incurajare abia perceptibila printr-un usor zambet acompaniat de un clipit des al pleoapelor... eram tetanizat de placere in fata a ceea ce era o premiera pentru mine : imaginea prietenei mele facand dragoste cu femeia cu care eu faceam dragoste in acelasi timp...

deodata s-a auzit pe hol o voce groasa de barbat, spunand : "mamm, ce ai draga mea ?"... s-au auzit apoi batai in usa, insa niciunul dintre noi nu a schitat vreun gest care sa insemne ca am vrea sa-i raspundem vocii de afara... "dar cine e draga bibi asta de-l strigi ?", a mai adaugat vocea groasa, inainte ca - printre gemete si suspine - femeia de langa noi ne sopteste usor la ureche : "eu sunt mamm, iar el e sotul meu, nesuferitul iar vrea sa ma trezeasca din somn"...
inteleg imediat ca avea obiceiul sa vorbeasca in somn... totul s-ar fi putut sfarsi in orice moment, daca nu ma grabeam... m-am intors atunci si cu o miscare sigura intru pe calea regala, calda, primitaore, adanca, in profunzimile ei de femeie dornica... tipatul ei scurt de placere i-a facut pe ceilalti doi care se aflau in camera cu noi sa tresara... am apucat sa-i vad doar fugitiv, stateau foarte aproape de noi, in picioare si-si mangaiau fiecare corpul, intr-o postura aproape identica : cu picioarele usor desfacute, cu capul putin dat pe spate, cu ochii inchisi si cu gatul incordat... vazandu-i, nu mi-a trebuit mult ca sa vreau totul, neintarziat...

abdomenul femeii peste care ma aflam se incordeaza, iar sfarcurile sanilor conturau prin camasa ei de noapte doua proieminente rotunde, inchise la culoare, abia zarite prin albul matasos al camasii... ma reped cu mainile la acesti munti de voluptate si-i strang, tragandu-i spre mine convulsiv, pana ce simt ca zagazul placerii se rupe si lasa sa se slobozeasca violent un suvoi torid si interminabil de extaz... in acelasi moment, ca intr-o cursa infernala a simturilor dezlantuite, femeile pe care le imbratisam instinctiv isi inclestasera trupurile, opunandu-se una alteia intr-o incordare lunga, interminabila... cu ochii inca inchisi, prizonier intre zvacnirile animalice ale celor doua femei, simtim deodata licoarea animala a barbatului aflat langa noi, in picioare... se revarsa pe noi, fierbinte, cautandu-si un fagas prin relieful corpurilor noastre incolacite... curgea transparent printre sani, pometi, obraji, pleoape, buze... eram toti trei matca de parau, monolit de corpuri inlantuite intr-o rara clipa de vesnicie...

simt ceva rece pe spate... aud aceeasi voce de barbat ca si acum cateva minute, dar de data aceasta foarte aproape, vorbea parca la urechea mea : "mamm, ce-i cu tine, trebuie sa te ud cu apa ca sa te trezestii?"... ...deschid ochii si privesc in jur... cuplul nu mai era, plecase... ma misc anevoios, crezandu-ma inca intre bratele inclestate ale femeilor de acum cateva clipe... noua venita care ne fusese partenera, mie si prietenei mele, nu mai era nici ea... mi s-a mai parut c-o zaresc pentru o clipa, ca pe o umbra care se topea in dreptul cadrului usii... am mai atunci inca odata vocea groasa, insa mult mai stearsa, abia audibila : "mamm, ai avut un cosmar?"...

eu eram dezvelit, transpirat, pijamaua mi-era uda... in dormitor se facuse frig si-mi simteam spatele rece ca gheata...
fusese atat de placut !... prietena mea, de obicei geloasa ca o fiara, fusese adorabila... nu as fi crezut-o niciodata in stare de atata altruism si de o asa daruire totala... aveam inca in minte imaginea ei oferindu-si propriul corp unei femei necunoscute... ma gandesc o clipa ca daca visul este rabufnirea subconstientului ancestral, asa cum se crede, probabil ca vreodata, cu milenii in urma, oamenii din care ne tragem au trait astfel de scene in realitatea lor cotidiana...

suna ceasul desteptator... ies brusc din starea de semi-veghe si plonjez in realiatea zilei care incepea... la bucatarie se auzeau zgomote de cani si de lingurite... prietena mea facuse cu siguranta cafeau si acum urma, ca de obicei, sa deschida incet usa dormitorului si sa ma trezeasca cu un sarut zgomotos pe obraz... o aud venind... o sa ma fac ca dorm, ca sa nu fiu nevoit sa-i explic de ce eram treaz... nu mi se intamplase niciodata sa ma trezesc singur dimineata, fara sa vina ea s-o faca... ii simt sarutul apasat pe obraz si deschid lenes ochii...

"dar ce-ai avut de-ai gemut atata in somn ?... ori ai avut vreun cosmar ?"



.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!