poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1230 .



Shortcut (1)
proză [ ]
discutii cu Maestrul

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ianos ]

2004-07-20  |     | 



Care-i shortcut-ul pentru "â " ? Afurisita asta de tastatură, e suedeză. îmi trebuie shortcut-uri pentru a scrie românește! Am zis că voi cumpăra alta sau măcar un soft. doișpe' dolari, ce comedie! N-am nici un șfanț, n-am nici măcar ca să-mi cumpăr tuș pentru imprimantă.

Editorul mi-a promis că o să-mi plătească ultimul articol... după ce-i voi preda pe următorul (ehei! hai să mă pun pe treabă, oricum nu contează ce scriu. cititorii lu' nenea Iancu nu-s pamfletari, parol!, îs oameni onești).

Nene Iancule, an de pomină, monșer, stătui treișpe' ceasuri și-o lecuță să-mi aranjez gândurile, să văd ce-i alb, ce-i negru, ce-i azi, ce-a fost mâine. am fostu și la Iunion. rubbish , trash , nah'pa mai pe scurt coane! nu-i nimica cum a fost, nici coana Joițica nu-mi mai vine la o cafea. ceaiul de la ora cinci ( the five o'clock tea , cum spun "limbile scurte " ). parol, monșer apa chioră, îți spui, nene.

Matale ce mai faci? A. mă-ntrebi de Goe, sărăcuțu' de el, multe s-au schimbat. Acum nu mai este domn, a devenit gentleman , ievoluție: I E V O L U Þ I E, parol, nene, da' te-aș minți io pe dumneata?! Are jucărioare fel de fel: celular, trotinetă la poartă (un Suzuky, nothing important, sir! ) pantalonii de stofă apretată de mam'mare au fost atinși de bagheta Zânei Măseluță și transformați în jeanși (nu te speria nene, nu da vina pe tanti Mița, ea i-a cusut de câteva ori, da' geaca de piele nu se asortează cu simetria lor malițioasă !)... păpușile și ursuleții au fost de mult uitați... un party la Căminu' Cultural (The Club) cu gashca ... aha! ăsta da onor! (prietenii (nu) știu de ce!)...

Îl văzuși ieri seară pe bulivar cu o dulce señorita (?)... ochelari de soare (care-l apărau de... praful ochilor indiscreți), păru-i ca al unei domnișorici, îi lucea sub lumina tristă a lămpilor (electrice, monșer!, s-a inventat spuma și ... gelu', bată-l vina!)... ai sesizat pantofii (adidași, coane Iancule, adidași!)... mersul ciudat (la prima vedere), de shmecherash...

Madam Popescu a venit dis-de-dimineață ca să-mi aducă cumpărăturile (o legatură de ceapă. degerată, un morcov. câteva ouă, micuțe pentru 2500 de lei (nene, cu atâția gologani matale îți făceai provizii pentru zece vieți plus una, că-i (super) ofertă. cu minute. impuse , da-i tăiem din coadă leului. cică-l doare și-l energizează, prostii nene, prostii!) și-un kilogram de zahăr dulce.

Cafeaua... o beau singur mai mereu (curat păcat!), da' acum e bine că ești matale, coane Iancule, lângă mine. vrei și dumneata o ceașcă?. câte lingurițe de zahăr? ... una, două? ... nu vrei ... pleci?...

Uitași să-ți spun de nenea Cațavencu... monșer și dumnealui, are adeziuni importante în parlament... ai vazut căsoiu' ăla pe Vale , ăla cu jeepu' ăla tare?... nu-ți dai seama care... te cred coane, multe lipitori au născut anii ce-au scurs sângele neamlui...

Uite nene "â " -ul pe care nu-l găseam. acum, mă scuzi, Iancule, m-apuc de scris (Fănel de la editură nu mă așteaptă prea mult!). sănătate și toate cele bune Aglaei!. Parol, coane Iancule, parol!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!