poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1137 .



copilul si armata 2
proză [ ]
fragment

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2004-06-29  |     | 



Postul de paza nr 6 ora 00.Vantul alearga de nebun peste camp si biciuie cu rautatea lui copacii dezveliti de frunze, dezveliti de orice emotie.Pe zapada, un lup singuratic isi hauie tristetea si apoi dispare in padurea aflata la un km jumate de post.Ce ma fac? unde voi ajunge? Simt ca innebunesc, parca ieri aveam 18 ani, cantam, acum tot ce mi-a ramas e arma asta... Ce rece e teava... Cum o fi dupa moarte? Cum o fi dincolo? Mai am de stat 3 ore in postul asta nenorocit, 3 ore , 3 ore cat o viata, cat un secol...
Lua arma de pat si mangaie teava cu afectiune ignorand frigul si singuratatea. Tu esti singura mea prietena, tu nu ma lasi balta asa cum a facut ea..Ce rece e moartea...Daca m-as putea transforma in fum, daca...Am auzit ca inainte sa te omori ,totdeauna iti vezi viata ca un film..hm.. a mea cu siguranta e un film prost si de duzina..
Inchise ochii si lipi teava rece de tampla apoi fluiera de cateva ori a paguba, a plictis, a nebunie..
Stiu ce fac!
Arma de cateva ori si cartusele sarira din pistolul mitraliera imprastiindu-se pe podeaua postului si in afara.
Daca ma prinde caporalul..cobora scarile si se apuca cu mainile inghetate sa le adune de prin zapada cu o febrilitate ce crestea de la secunda la secunda.Urca in post si dezveli sticla cu vodca pe care o tinea mereu cu el, asta de cand fata il parasise, vodca si femeia, merg nu? in armata mai ales..Cerul era plumburiu si pe fata copilului se asezase promoroaca , acolo unde mustatile abia mijeau.De fapt promoroaca , chiciura sau ce naiba era acoperea insatisfactiile, dezamagirile, suferintele, noptile in care trebuia sa faca plantoane, noptile in care se gandea la ea.Ea era departe insa, mult prea departe.
Lacrimile i se ivira in marginea ochilor si nu se putu stapani decat foarte greu cu siroaie de lacrimi brazdandu-i obrajii scofalciti.Mama, vino sa ma iei de aici! Mamaaamaa! Doamne da-mi puterea sa mai trec inca o noapte, da-mi puterea sa mai rabd o zi sau doua, sa nu apas pe tragaci, atat iti cer! Am obosit sa mai traiesc si sa iau pumni in cap si picioare in burta, am obosit sa stau cu masca pe muie cum zice plutonierul, am obosit... Vreau sa dorm! Vreau sa mor si sa ma trezesc si iar sa mor si sa nu mai primesc bataie niciodata, niciodata!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!