poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2318 .



Domnul Deparzeu si Cheita Petru Piciormare
proză [ ]
Portrete imperfecte(Partea 1)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Clarissa ]

2004-06-25  |     | 



Deparzeu Fănică locuia cu toată familia sa artistică în apropiere de Piața Unirii, într-o casă mare, somptuoasă, în care se simțea ca un pașă , pentru că era decorată și mobilată după o idee artistică împrumutată din basmele arabe. Covoare persane moi și stridente ochiului liber, măsuțe pe care erau vaze mici cu flori, schumbate zilnic, divane și tablouri cu motive, teme, subiecte din "O mie și una de nopți".Cînd stătea pe acasă, bea litri întregi de cafea, scria într-o carte cu coperți aurii , care avea deja un titlu, înainte de a fi terminată: "Ursitul pentru următorii cincizeci de ani ai teatrului".Deși instruit de păgîni, domnul Deparzeu avea înclinație spre misticismul și asceza creștină. Una dintre pasiunile vieții sale era să tragă cu pistolul, să fure te miri ce de prin magazine de dorul aventurii, studiind mimica vînzătorilor revoltați si să călătorească, însoțit de "Ovidel Cheiță-Piciormare, prin Europa largă .Ovidel era asistent la o clinică pentru animale de dresură, purta o mustață năstrușnică de turc, iubea animalele, pe care le bătea, ca să le poată dresa mai ușor și exercita o activitate sexuală anormală cu femei, bărbați și patrupezi, jucînd rolul de "Dominus Dei"(așa spunea el).Îi plăcea să corupă minore, să le pună să se prostitueze, împărțind sentimentele cu Fănică Deparzeu. Deparzeu juca frecvent în filme porno, dar și serioase și era unul dintre favoriții lui Nichiță, părintele cel mai iubit al culturii , primind acest nume artistic "De, par zeu" pentru că impresiona publicul, cu nasul său mare, cu expresia sa de criminal , de bestie charmantă.(Sf îrșitul primei părți).

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!