poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1411 .



ultimele zile din viata unei foi veline
proză [ ]
primul episod

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cea_din_urma ]

2004-06-02  |     | 



Uite aici,aici trebuia sa fie un rid,ca de pe frunteam unui intelept, ca din coltul ochiului unei domnisoare batrane care a zambit in gol o viata, ca in coltul gurii bunicii in acea ultima zi...iar aici,o,aici trebuia sa-mi fie un brat obosit dupa o zi de munca,dincolo trebuia sa imi fie o talpa plina de cute(semn ca au fost sarutate de nisip)...Dar nu,foile de hartie nu imbatranesc asa.
Amintiri nu pre am din celelalte vieti ale mele,furtuni si raze de soare,frunze si sentimentul de mama.Mult zgomot metalic si lumea asta noua,"tebuie sa fi fost vreo greseala in fabricile de hartie din ceruri!" spuneam pe atunci.Multe hartii au insa suflet sa stiti...mai ales cartile ,ele au sufletul celor care le-au scris.Cred ca am si citit si eu in alte lumi suflete,pe atunci insa nu prea dadeam doi bani pe o coala de hartie...cine stie...oricum Dumnezeu e un tip chiar de treaba desi e jucaus uneori,asta ca sa nu Il numesc razbunator.
M-am nascut (din nou) in vremea asta care trece peste mine si semenii mei, fara mila...daca as fi fost de sticla,sigur s-ar fi gasit un pusti obsedat care sa ma adore,as fi fost... stai ,cum se spune?...a da stiu:'de ultima generatie'...ce gluma buna.Era s-o sfarsesc in mainile unui prunc ce ma smulsese de pe biroul tatatului sau impozant.desigur ca a fost mustrat,iar eu am fost spre norocul meu reasezat pe masiva piesa din mobilier de abanos...cu ce folos?...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!