poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2022 .



Cu halba
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ursan ]

2004-02-17  |     | 



Cu halba de Ciucaș…




Imaginați-vă o masă murdară, plină de dîre de scrum îmbibat cu un strop de alcool. În jurul vostru, diverse chipuri absente, de parcă ar fi intrat în barul ăsta din întîmplare, fără vreun scop anume… Oameni care inspiră în silă, expiră cu lehamite și încearcă să sfideze cu pasivitatea lor…
Șmecheri! Știu ei ce știu… Lumea care îi privește trebuie să rămână impresionată de gestul ăsta erotic și plin de simboluri: scobitul în nas… Altul, mai sofisticat se scarpină cu un deșt vîrît în șliț, dincolo un gagiu plin de silă, emfază și alte rafinamente dintr-astea se miroase la subraț… Nu pute! Numa bine, că oricum nu avea chef de duș săptămâna asta, doar a făcut unul pe luna asta… Și la gagici le place bărbatul să miroasă a bărbat nu a alte prostii d-astea de le cumperi de pe tarabe din piață.
Mișto! Unul se uită la el în luciul mesei. El e șmecher tare, are o masă curată. Se poate privi în liniște în oglinda fumurie… E bazat băiatul… Toate fetele l-ar dori, dacă ar fi vreuna în bodega asta sigur ar fi a lui… Gagiul își zîmbește sieși. Îi place ce vede. Apoi visător ridică privirea cu o atitudine dintr-alea de zic: Mulțumesc mamă că m-ai făcut atît de frumos! Să moară fetele de ciudă…
Intră o fată în bar. În spatele ei răsar încă două puștoaice drăguțe.
Întreg barul freamătă. Băieții își trag mucii, își freacă mîinile, își pipăie șlițurile, se caută de bani… Apoi închid gurile pline de bale și încep să zîmbească în gol.
Frumosul își potrivește stilat halba de bere. Încearcă să-și imagineze că e gin tonic sau vreun coktail șmecheros… Se uită la fete. Își programează mental scenarii de abordare…


Fetele pleacă. Singure. Barul ăsta nu e pentru ele. Toți sunt niște mutălăi. Au alte pretenții.

Tinerii de azi încearcă să facă pe magicienii de cele mai multe ori. În baruri, pe stradă, în parcuri, peste tot băieții inventează pe propria piele personaje frumoase și dorite de toți. Speră ca odată și-odată să se întîmple ca ținta să cadă în urzeala mentală, bine ascunsă în vreun cap gelat și proaspăt bărbierit.
Dar pînă acum nu s-a întîmplat niciodată să se întîlnească doi telepați și să se și cupleze. Așa că ar fi mult mai util, dragii mei, să emiteți și niște sunete care să explice ce încercați să gîndiți… Gata cu timiditatea!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!