poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1470 .



Azi,copii,învățăm să iubim
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [roxanel ]

2004-02-03  |     | 




Ploua...o ploaie măruntă și neagră , care te ingheață pe dinăuntru si te imbolnăvește...te secătuiește de iubire ...ce iubire?asta n-ai avut-o niciodată..nu ști să iubești...uită-te în oglindă...habar nu ai să te apreciezi..te uiți la tine și te injuri cât poți că părul nu îți stă așa cum vroiai și că ai mai dat incă o tonă de bani pe o loțiune de față care nu te ajută la nimic...
TU,CEL DIN OLGINDÃ,ai învățat vreodată să iubești?NU,nu ști decât frustrarea...la școală profesorii te-au învățat să fii mereu in competiție cu ceilalți ca să iei tu meritele...părinții își dau toată strădania să te facă sa vezi lumea ca ei deși timpul lor a trecut...colegii?niște copii care se cred maturi și responsabili dar care nu pot păși in lumea asta pe picioarele lor pentru că nu au învățat ce inseamnă să fii apreciat ,să fii iubit și mai ales să ai incredere in tine insuți și in cei din jur...De ce am avea incredere unii in alții?Toți, la urma urmei suntem niște egoiști care vor iubire dar nici măcar nu știu să o primească, cu atât mai puțin să o împărtășească la rândul lor…De ce nu vă treziți odată la realitate?Nu v-ați săturat să fiți indiferenți la ce e in jurul vostru și , cel mai important, la ce e in voi?De ce ați uitat să vă urmați dorințele și inima?In copilărie știați să cereți ce vroiați..acum, ne ascundem după deget și ne negăm toate dorințele..Credem că o parte din corpul nostru numită CREIER e mai bună și mai înțeleaptă decât INIMA..Să vă fie rușine că vă ignorați adevăratele plăceri și dorințe...vă complaceți să faceți o mare sărbatoare în care aveți impresia (subliniez AVEÞI IMPRESIA) că iubiți..pe când voi ați uitat de noțiunea de iubire de când ați ieșit din casă pentru a veni la grădiniță..de atunci a inceput competiția și ura în voi și frustrarea că nu iubiți și nu sunteți iubiți..Vă vedeți vreodată așa cum sunteți in realitate?niște dornici de iubire care-și refulează sentimentele pentru a nu părea sensibili și slabi în ochii prietenilor..Și tocmai iubirea vă face puternici și vă implinește...
Crezi că cel de lângă tine e mai rău?Crezi că îi ești poate superior in vreo privință?Sunteți egal de nefericiți și frustrați..Unul are puterea de a-și recunoște frustrările pentru a și le vindeca dar majoritatea aveți impresia că sunteți sănătoși și iubiți și necomplexați...Minciuna asta cine v-a zis-o?!
Toți oamenii de pe acest Pământ sunt la fel de buni..vezi pe stradă în privirea unuia o scânteie de pace pe care tu nu o posezi...În părul altuia vezi unduirea valurilor din copilăria ta...credeai că ai uitat momentele alea când ascultai greierii fără să te gândești că prieteni tăi te vor considera deplasat...Hei! ce faci?unde ți-ai uitat sufletul?N-ai învățat la școală că sufletul e ultimul lucru pe care ai voie să il lași imprăștiat ?Te rog frumos să strângi după tine când te mai joci...Și data viitoare când ieșiți in curte,copii, nu uitați să vă țineți de mână să nu vă rătăciți în lumea asta mare și să nu va pierdeți interacțiunea aceasta minunată dintre sufletele voastre...dacă vă pierdeți cine vă va mai ghida in viață?Voi?Dar , dragii mei, voi singuri nu puteți..singuri nu puteți nici măcar să vă deschideți ochii..pentru că nu aveți pentru ce să ii deschideți dacă nu trăiți cu și pentru alții...
Să vă fie rușine că ați uitat să visați...Cel care are visul cel mai frumos are nota 10..A, n-ai terminat incă?Păi am zis că vă las numai până la 18 ani...V-am rugat să nu depășiți termenul limită...vă penalizez..1000 lei/ziua și visul..Unde ți-e legitimația de intrare în lume?Cum,nu ai abonament la biblioteca viselor?Tinere,ești la liceu și ai impresia că nu mai trebuie să te cultivi și să visezi?...Ne vedem atunci la anu sau în vară la corigențe..poate apuci să înveți să iubești ...pur și profund și fără discriminări.A, da,încă ceva...voi care v-ați picat corigența, cei care spun că nu se poate, vă rog să nu îi mai intrerupeți pe cei care dovedesc că se poate...
Clinc clinc...gata ora..ridicați-vă în picioare, strângeți-vă vă rog bucățelele de inimă de pe mese, nu lăsați mizerie și dezamăgiri prin bănci și ne vedem la ora viitoare de iubire necondiționată...Să nu uitați să vă faceți tema...visați copii....


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!