poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2178 .



Credinta cu emotii ciudate
proză [ ]
In memoria Dr. Dumitru Vernescu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Madim ]

2004-01-27  |     | 



...Am rasfoit acum cateva clipe romanul "Salvatorul"(roman de documentatie istorica). As vrea sa pot avea din nou timp sa il recitesc. Doctorul Vernescu! Cei care stiu cate ceva despre istoria medicinii romanesti cred ca au si cateva cunostinte despre Dr.Dumitru Vernescu - remarcabila personalitate a medicinii romanesti.
Nu pot sa spun exact de ce mi-a placut in mod deosebit acest roman... Si totusi... simt ca abia acum cateva clipe am deslusit care era de fapt mesajul salvatorului (este vechi de 10 ani).
Cred ca fiecaruia dintre noi i se poate intampla uneori in viata lucruri mai mult sau mai putin ciudate. Asta simt eu acum si ma cuprinde o emotie ciudata, inchisa in mine pe care nu pot sa o definesc...
Oare sa fie valabila expresia "Nimic nu este intamplator"?
Inclin sa cred ca da. Cel putin acum, dupa cele doua evenimente pe care le-am trait pot sustine cu tarie acest lucru. Totul pare sa aiba o logica anume.
Cati dintre noi ne putem lauda cu credinta in Dumnezeu, cu dragostea fata de aproapele nostru? cati dintre noi ne putem numi credinciosi, sufletisti, altruisti? Cati?!?
Nu cred ca trebuie sa ne laudam cu nimic. CINEVA stie cum suntem fiecare!
Pote ca CINEVA a avut grija sa ne aleaga, sa ne faca oarecum oameni insemnati... Cine stie daca nu cumva va veni o vreme cand CINEVA ne va striga pe fiecare in parte si ne va intreba daca avem semnul...
- Cum care semn? semnul suferintei - semnul crucii! Daca il stim sau daca il avem tatuat pe corp... Daca am simtit durerea si am indurat suferinta semnului.
E placut, e fantastic sa ajungi cu imaginatia pana in acel punct in care sa vrei, sa crezi, ca esti un om insemnat cu semnul crucii dupa o simpla operatie de apendicita....
Dar... daca totusi reusesti sa crezi, sa simti astfel de lucruri macar cateva clipe, trebuie sa mai crezi in CEVA...
- In ce?
Nu stiu... exact... in ceea ce simt acum si nu pot exprima in cuvinte...Ceva ce vine practic ca o confirmare si un indemn tocmai in momentul in care simti ca nu mai ai aripi sa zbori, nu mai ai putere sa faci nimic... Un sprijin, ceva nevazut, ca o forta nevazuta pe care o simti alaturi si care a venit din trecut sa lumineze totul intr-un minut...
Judecand asa ar trebui sa gandesc astfel: am primit semnul; urma sa primesc mesajul....
L-am gasit! Asa cum am spus este vechi de 10 ani. Se afla pe prima pagina a romanului "Salvatorul". Era special pentru mine. A fost scris in urma cu 10 ani. Atunci cand la lansarea de carte a romanului "Salvatorul" am avut deosebita placere sa il cunosc pe d-ul Dinu - Dumitru D. Vernescu (fiul Dr. Dumitru Vernescu). Nu am stiut atunci ca dupa cele cateva cuvinte pe care le-am schimbat cu dansul mi-a dedicat cateva randuri... Le-am gasit abia acum... Sunt 10 ani de atunci.... 10 ani in care acest mesaj a plutit, 10 ani am asteptat si eu un semn, o binecuvantare din partea unui salvator...

"Urez tinerei Madalina sa urmeze pilda tatalui sau, - si a personajelor a carei viata o readuce in memoria cititorilor."

- Dinu Dumitru D.Vernescu
2 sept. 1994

...Si care sa fie oare pila tatalui?
Una si mereu aceeasi... Sa scriu... sa scriu... sa scriu...(!)

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!