poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2282 .



Fresca
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Seemis ]

2003-12-28  |     | 



Fresca

Ma dau tumba de ris.

Am contestat amenda pe care mi-a dat-o Politia Municipiului Ploiesti, pentru vina de am fi montat timplarie din aluminiu si geam termopan. Ei bine, ieri, 23.12.2003, am primit de la Ministerul Administratiei si Internelor o scrisoare prin care mi se spune ca a trimis contestatia mea spre competenta solutionare Judecatoriei Ploiesti. Logica acestor masuri? Nu mai pot sa-mi strice Ordinea Interioara indivizii desemnati anume pentru a ma sustrage de la actul de creatie, respectiv de la actul de cercetare.

In anul 1972 am scris lui Nicolae Ceausescu, ca panaceul este in viata, fiind descoperit de subsemnatul in anul 1960, luna Mai, ziua 13. Ce recompensa am primit? Patru ani si jumatate de puscarie.

In anul 1980, o masina condusa de un individ cu trese a intrat in plina viteza drept peste sotia mea. Motivul? Se credea ca sotia ma intretine, mie luindu-mi-se dreptul de a ma angaja in Tara mea. Ca sotia mea se mai afla in viata, tine de “ Ordinea, regula lui Dumnezeu … “ iar pamintean, de produsul alchimic Corina.
( Pentru ca Bunul Dumnezeu m-a ajutat s-o scap de moarte, in anul 1982, luna septembrie, ziua 9 – ziua si luna de nastere ale sotiei mele Corina – am adus pe lume Metoda de gindire Elongalogia ).

Cine doreste sa traga paralela, are toate drepturile, mai putin pe acela de a-si implini optiunea/ crezul.

Desi am microcentrala de apartament, asociatia de proprietari, al carui membru nu sunt, ma obliga sa platesc lunar 20% din energia termica si apa calda, furnizate de Dalkia S.R.L. Ploiesti, servicii de care nu ma folosesc; respectiv, sa si contribui pecuniar la salariul administratorului care colecteaza bani pe serviciile furnizate de alte firme private sau/ si de Stat, si care administrator este indrumat, coordonat si controlat de Administratia Locala, in speta Primaria Municipiului Ploiesti.

Dincolo, ca si dincoace de aceste atentii, cu ghilimelele de rigoare, ma gasesc cu aceeasi mare dragoste fata de oameni.

Iti vorbesc despre aceste lucruri in este, deoarece nu mai pot duce singur imensa bucurie pe care mi-o fac semenii mei de jos, asmutiti impotriva-mi de semenii mei de sus, care sunt numai lapte si miere in ocaziile festive. Stii ce mi-a raspuns prefectul de Prahova, cu privire la W.C.-urile de sub nisa pe care sunt pozate tevile de apa rece, apa calda, reziduuri fiziologice, de sub apartamentul meu, proprietate cu acte in toata regula? … este o intimplare ! Oare sa nu stie Georgica Diaconu ca intimplarea nu este intimplatoare? Ma indoiesc …

L-am rugat pe primarul municipiului Ploiesti, ing. Emil Calota, sa ridice un mic parc pentru copii in capatul blocului in care locuiesc, pentru a nu se mai juca in mod tendentios pe sub geamurile apartamentului meu. Ce a facut primarul? A adus ghena la sub 6 m. de casa scarii blocului pe care este situat apartamentul in privinta. In rastimp, a construit in Ploiesti peste 30 de parcuri parcuri. Daca mai aduc in discutie si batatorul pentru covoare, plantat la nici 5 m. de geamul bucatariei mele, pot sustine cu argumente de necontestat ca sunt artistul, ca sunt omul de stiinta cel mai respectat de pe mapamond.

Cu scuzele de rigoare ca iti trimit un astfel de mail in ajunul Craciunului. Dupa investitiile facute – instalatia de obtinere a produsului Corina, laborator – altfel nu puteam scade pretul per doza panaceu, minimum, nu stiu cit timp trebuie sa traim, Corina si eu, din pensii: 2.615.000 lei luna, ceea ce inseamna nici 700.000 lei pe saptamina, suma ce nu ajunge nici daca am minca numai oua ( numai facturile pentru servicii se ridica la cca.3.000.000 lei per luna ).

Aforism:
Spiritul este cea mai consistenta hrana.
Sarbu

care te imbratiseaza, fara a-si imputa ceva din cite a nascut si/ sau a facut la viata lui, nici macar anii in care a mincat de la cantina saracilor contra cost, perioada in care mama lui a trecut in nefiinta, Dumnezeu s-o odihneasca in pace, astfel, scapind de umilintele la care este supus, numai pentru faptul ca isi permite luxul sa aiba caracter .

website: http://www.sarbu.ro

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!