poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3396 .



Revedere
proză [ ]
Pași străini în Copou

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mihuta ]

2003-11-19  |     | 



Intru cu emoție în Universitate. Voi recunoaște locul unde am petrecut 5 ani din viață ? Mă izbește mirosul de lemn proaspăt vopsit, lambriuri de plastic și termopane maronii. Nu regăseam nimic din aerul de clădire veche, academică de odinioară. Am trecut peste asta în speranța că voi putea reînvia timpurile de odinioară alături de colegii cu care urma să mă întâlnesc peste câteva clipe în amfiteatrul II4. Urcând scările observ că și amfiteatrul I1 nu mai este al matematicii ci al facultății de drept. Asta e ...lucrurile se schimbă doar noi rămânem nostalgici și fideli trecutului lipsit de griji și plin de speranțe. S-au concretizat în mare parte în prezentarea făcută de fiecare dintre colegii mei, acum mai dragi și mai aproape ca oricând. poate pentru că îi vedeam cu ochii celui care le-a dus dorul, care a avut o viață zbuciumată. Profesorii par neschimbați, așezați pe același soclu, la aceeași depărtare de zbuciumul nostru interior. Mă gândesc dacă nu cumva și eu sunt la aceeși depărtare de trăirile elevilor mei. Cursul festiv m-a făcut să mă simt pentru o oră student terorizat de cursuri lungi și examene grele. Bucuria revederii n-a fost umbrită nici de colegii scorțoși, nici de cei absenți. Au fost toți acolo în inima mea chiar dacă îmi amintesc cu greu de unii dintre ei. Sunt o parte din existența mea și vor rămâne aceiași și peste cinci ani când ne vom revedea și peste 10 sau 20 de ani.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!