poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3120 .



intergalacticul cap. 9
proză [ ]
Pedeapsa traficantului +++

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [septembrie ]

2003-12-17  |     | 



Moeciu !
Acolo se afla Geiaru, la Moieciu. Silvius se invarti de trei ori intr-un picior, pe loc, isi baga degetele in urechi si spuse de cinci ori, repede - repede : George W. Bush ! dupa care se inchise ochii si in dou clipe simti miros de cetina de brad si o adiere destul de rece care-i biciuia obrajii. Era la Moieciu, in judetul Brasov. Plin de bucurie se sui pe capota unei masini si incerca sa imite urletul lupului, lucru care, spre bucuria sa, ii reusi.
In barlogul sau Geiar tocmai pitea zece bile, sub covorul din bucatarie. Avea pe masa vreo 6 telefoane mobile, cateva teancuri de hartii de 50, vreo trei inele, robineti de baie, o placa de sunet si o punga cu pulpe de pui (copane). Tocmai se venise de la Bucuresti unde a livrat o importanta cantitate de 'marfa'. Droguri.
Auzind haulitul lupului, Geiar se infiora groaznic; ramase cu privirea pironita pe pielea rozalie, plina de pori a copanelor. Deodata, ce sa vezi ? In carca se pomeni cu Mitrut, care i se incolaci de umeri dandu-l in repetate randuri pe Geiar cu capul de masa. "aaa... aaau... aau". Mitrut avea trei anisori si era foarte neastamparat. "Tati - tati." In bucatarie isi facu aparitia Jana, sotia, si Jana incerca sa-l calmeze pe Mitrut. Aflat intr-o evidenta buna dispozitie, Mitrut il tragea cu entuziasm pe Geiar de par, de urechi, de nas. 'Ia si mananca', facu Jana, si impinse pe masa plina de obiecte de furat o farfurie de orez cu lapte, cu scortisoara pe deasupra. Mitrut, se facu ca nu vede, si continua sa calareasca pe umerii lui Geiar si facand in toate felurile. Jana casca si isi aprinse o tigara. "Ti-a dat Bebe toti banii ?". 'Zi ma, ti i-a dat sau iar te-a dus cu vorba?'. Orezul era rece, Mitrut il scotea din minti, si la intrebarea ei raspunsul nu era tocmai afirmativ. Perdeau era trasa. Drept pentru care scoase pistolul si trase in bec. Ca sa schimbe subiectul. Pe Jana o lua numaidecat cu nabadai si plecara amandoi in dormitor. (Pe Jana cel mai tare o excitau focurile de arma; pe Geiar il alinta uneori si-i zicea 'micul meu Kalashnikov').
Dupa vreo ora insa, Jana se duse la baie si cand se intoarse, dadu sa aprinda lumina, sa se uite dupa telecomanda. Constata cu surprindere ca in pat NU era Geiar, si ca mai mult, nici nu a fost Geiar ! Altul, un tip, de fapt un baiat pana in 18 an cam slabanog ranjea cu gura pana la urechi, un zambet de satisfactie. Vazandu-se descoperit, eroul nostru, caci despre el este vorba, sari drept la marginea patului si luand o carte lucioasa, cu coperti cartonate, o ameninta pe Jana : 'Nefericito, daca faci vreo miscare te-ai ars !' Continuind sa o tinteasca cu cartea, pipai pe jos dupa sabie, isi trase chilotii si apoi se indrepta catre usa; femeia, incercand sa se acopere cu cearsaful il privea cu o nesfarsita ciuda pe pushti. Apropiindu-se de ea, Silvius se repezi : 'HA'AAAA', si Jana tipa si ea, speriata, sarind in pat. Nestiind ce sa faca, Silviu ii arunca peste cearsaf cartea.
In sufragerie, Geiar asculta manele si era absorbit sa numere teancurile de hartii. Trecuse cam o ora, ce-i drept, de cand l-am lasat pe Geiar cu hartiile sa le numere, dar trebuie sa spunem ca personajul nostru avea o metoda mai primitiva de numarat.
Silvius facu un pas hotarat inainte si spuse : TU ! si ii puse sabia deasupra capului. In sosete albe si in chiloti, si slabanog cum era, dar cu privirea scanteietoare, Silvius ii reteza lobul urechii : 'Tu esti acela caruia i se spune Geiar ?" "Ihmmm" "Esti in mare belea omule", facu Silvius. Se aseza pe canapea, langa el cu sabia in mana. Se scarpina in cap si privi fix in covor. 'Am ordine sa te lichidez'. Geiar nu uita ca unu era Geiar in toata tara : malagambist pur sange, smecher de frunte, inalt combinator - era in biznis inca de la inceput. Scrasni din dinti si sparse geamul vitrinei apucand de maner sabia ninja mostenita de la unchiul lui Fane Spoitoru.
Silvius insa era cu ochii in patru, tot timpul. Sa nu uitam ca noaptea, la lumina lunii, Silvius capata puteri nemaipomenite, pentru ca energia transmisa de razele lunii punea trezea puterile ce dormitau in creierul lui Silivius; atunci si numai atunci, Silvius era Intergalactic. Si acum, il simti pe Geiar ca se apropie de el tinand in maini sabia. Bravul nostru erou sari in picioare : "An gard, miselule !" Orbit de manie , Geiar taie dintr-un fotoliu. Se intoarse, cu o o lovitura fulgeratoare insa Silvius facu o eschiva, lasandu-se pe spate, si se ridica, brusc, proprtindu-l cu cotul de perete. Ca un adevarat cavaler, Silvius se retrase un pas, dandu-i ragaz sa respire. Geiar mai incerca o tentativa, insa maiestria lui Silvius il facu pe acest sa -i rezeme ascutisul sabiei in beregata. Incins fiind de lupta, Intergalacticu avu o inspiratie minunata. Ii gasise pedeapsa cuvenita acestui notoriu infractor.
Falfaind din mantia sa de Intergalactic, Silvius zbura cu Geiar - legat fedeles de maini si de picioare, peste mari si peste tari, pana in indepartata America. In Mexic, mai precis, in fata unei sectii de politie din capitala acestei insorite tari. Geiar avea sa-si petreaca urmatorii ani intr-o puscarie cu mexicani. Pentru ca Interaglacticu a avut grija sa plaseze in buzunarele lui Geiar obiectul muncii : bilele cu heroina.
Un pic obosit, dar foarte multumit, Intergalacticu se asocie cu un stol de pasari migratoare, nu stia sa le zica pe nume, insa erau foarte guralive, cu care merse pana deasupra Frantei, dupa care isi lua ramas bun. Mai falfai ce mai falfai si cauta Moeciu din priviri. Il gasi, si se lasa lin in balconul casei celui trimis in surghiun. Acolo o afla pe Jana citindu-i lui Mitrut din cartea cu coperti lucioase si cartonate, care era intr-atat de captivat de situatie incat cruta masinutele de fier de teribilele accidente la care le supunea.

- VA URMA -

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!