poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2325 .



Prima fraza
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Anisia ]

2003-03-17  |     | 



I-am spus ca mi-e teama,mi-era, atunci eram infricosata de ce s-ar fi putut intampla daca ar fi aflat altfel decat asa cum consideram eu ca ar fi de cuviinta sa stie, diluat cu un pic de zambet, cu tristete fugara si impanat cu amintiri incoerente, dar sugestive, ca, ce poate parea mai veridic decat un prezent usor de identificat in trecut si in obisnuinta, da domnule, asta sunt si nu numai atat: asa am fost dintotdeauna, nu m-am schimbat la o adiere a vantului incertitudinii, bazeaza-te pe mine si uite ca a inteles, poate datorita priceperii de care am dat dovada, ca doar nu sunt novice in arta graiului sugestiv, poate doar si-a amanat decizia si i-a fost mila sa vada un asemenea spectacol desfasurandu-se in fata sa, poate doar timiditatea s-a interpus si nu i-a dat ragazul si puterea de a spune ireparabilul, voia un ragaz, spatiu in timp pentru ceva, nu mi-a spus ce anume, eu cred ca linistea ii lipsea mai mult decat orice fiinda-mi aparea trist si obosit si singur si rece si dezamagit, iar eu n-aveam alta solutie, nu aveam nici una, cuvintele gratuite nu pot face rau, mai ales cand ai decis sa renunti de buna voie la sperantele personale si le-ai adoptat pe ale lui, sa dai de pomana toate gandurile si preceptele dupa care ai trait in schimbul rolului principal din colivia goala a vietii lui, sa fii constient ca prefacerea asta va fi nu a doua ta natura ci chiar o va inlocui pe prima, pentru a fi sigur ca ai sa te poti mentine pe ingusta franghie ce duce spre finalul in doi, nu l-am mintit, m-am inselat din proprie initiativa pe mine o data ce am investit cu valoare de adevar neadevarul lasat sa fie rostit intre noi, pana la urma totul a trecut, furtuna s-a rezumat la tremurul lichidului dintr-un pahar cu apa sub puterea pasilor care se invart in jurul lui, am castigat TIMP, cat pentru un zambet, cat pentru mai multe amagiri si-asa, impreuna cu ele ma voi ingloda si mai mult in incapacitatea renuntarii, ce sa-i faci, nu am fost niciodata in stare sa traiesc fara sa-mi adulmec si sa-mi apropii (pe cat de mult am putut) moartea, dar ce va face sa credeti ca in aceasta marturie se afla altceva decat declaratia unui sperjur...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!