poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3398 .



Dialog \"Ifrimian\"
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2002-11-16  |     | 



Unii nu se vor recunoaște în cele de mai jos, unu’ da!


- E inutil, stau de-o oră în patru labe, iar Tristan Tzara e de negăsit. M-am dat cu capul de toate colțurile rafturilor.
- He, he, he!, una la mână ar fi să nu-ți mai ții cărțile în blcon, care e predestinat murăturilor, și, doi, vinul bun se ține în pod. Și trei, ca să te lecuiești, cred că ai dat cadou volumul ăla, cine știe cui, probabil mie.
- Doamne, Dumnezeule, ești spiritual de-a binelea, pari mai deștept decât pantoful meu stâng. Cum e cu vinul?
- Dacă aveai numai o sută de cărți le agățai de tavan și le culegeai ca pe fructe. La o adică, vinul bun e prețios, tare, gros, parfumat, etc. Se ține în pod ca să nu bei prea mult, să poți să cobori singur și treaz scara la nevoie.
- Auzi, Urmuz nu a avut nevoie de un obuz. A rezolvat-o simplu și nu a băgat pe nimeni la apă. E un vin la Mizil … ceva de groază. Dealu’ Mare, pricepi!
- Te cred și eu, un permis de port armă se citește cât ai clipi și ține o eternitate morala fabulei.
- Cineva se cam trage de șosete cu mine, îmi bea vinul și mai e și nepoliticos, deși știe că nu-mi cad bine familiarismele de rasa asta.
- Cine te-a pus să-ți botezi pisoiul “Șoseta”, uite, eu am botezat cățeaua mea după Ibsen, “Nora”. Ei!?
- Bine măi, dar e neliniștită. Uite, Șoseta mea citește “Aritmologia” lui Milescu Spătarul înainte de culcare. Ai ceva de comentat? N-ai, că vezi cu ochii tăi liniștea și armonia dintre etica Milescului și buna creștere a unui cotoi.
- Lasă, ascultă aci anti-orice, anti-poezie, anti-teatru, anti-roman, Ponge, Francis …
- Sună ca bătaia de cap a mai-marilor noștri preocupați de “francize”.
- … “Un ensamble de lois compliquees a l’extreme, c’est-a-dire le plus parfait hasard, preside a la naissance, et au placement des vegetaux sur la surface du globe.” Ai priceput?
- Eu ți-am zis că ți se urcă repede la cap.
- Asta voiam să spun: cine n-are cap, stă în patru labe!
- Mă dau bătut, ai dreptate cu Tzara! Unde am pus paharul meu?


16. 11. 2002

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!