poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1172 .



Și totuși...e doar un vis...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-06-07  |     | 



Din ochii tăi suavi și blânzi eu am cules doar clipe...doar clipe de iubire...cu lacrimi și cu suspine. Iar din dorința mea de-a te iubi...de a trăi...de-a fi mai aproape de tine...a mai rămas un dor străin...să te sărut încet...discret...În toiul nopții...când visez...inima mea tresare la primul suspin cu lacrimi amare. Tu stai aproape de mine...și dezvelindu-ți sufletul...mă îmbrățișezi și îmi șoptești cuvinte dulci...iar eu privesc atentă la tine și îți vorbesc cu gândul precum o stea încrezătoare ce va lovi pământul! Zâmbetul tău mă-ncurajează...îmi dă puteri, mă-mbărbătează.!!! Surâsul tău îmi dă fiori...mă înspăimântă uneori...mă face să visez mereu...că ești al meu...că sunt aproape de tine! În vis, mă iei de mână și mă duci...peste ape...peste munți. Mă ții lângă tine...și mă săruți duios... Ajungem într-un colț de rai...în jurul soarelui dansăm...și drumul nu-mi dai...mă alinți...mă mângâi...încet și blând mă susții...Dintr-o dată, din sărutări tu te oprești...și vrei să mă privești în ochi...și să-mi spui că totul este în zadar...că este doar un vis...un vis bizar! Deși mă fac că nu te văd...deși mă fac...că nu te aud...tu începi apoi și-mi povestești că te-am pierdut...că nu mai ești! Tresar atunci și realizez...că totul este doar în vis...un vis purtat de un dor ascuns încă de când am pornit primii pași de dans...ce ne-au purtat peste mări...peste lumi necunoscute...peste zări ce nu pot fi atinse....!!!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!