poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1255 .



Asculta-ți inima...judecă...gândește...!!!
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-05-22  |     | 



Prea mult timp petrecem alergând spre viitor...prea mult timp petrecem plângând după trecut...prea mult timp petrecem așteptând...căutând...Așteptăm un telefon să sune...o ușă să se deschidă...un pas să răsune pe coridor...un glas să îl strige cu dor...o gura care să ne șoptească...TE IUBESC!!!... Căutăm să fim în rând cu ceilalți...să fim duri și reci...necruțători și învingători... Dar în toată nebunia asta...când mai avem timp să simțim?! Și dacă nu simțim, cum putem spune că trăim?!...Să ne oprim! Să ne ascultăm inima ce strigă! Să ne ascultăm sufletul ce plânge! Și să deschidem larg ochii! Să privim! În jurul nostru e viață! Să ne bucurăm de răsărit și apus, să adulmecăm mirosul florilor, al zorilor și al nopții! Să ne îmbătăm cu zâmbetul copiilor, să ne încântăm auzul cu glasurile lor nevinovate, cu sunetul râsului lor! Să învățăm de la ei să ne bucurăm din nou, să trăim din nou! Să iubim! De vom fi răniți, înseamnă deja că am iubit! De vom iubi, îngerii ne vor răsplăti! Vom plânge, vom râde, vom cădea în disperare, ne vom abandona într-o îmbrățișare, vom muri cu o sărutare, vom tresări la un surâs... Într-o zi se va sfârși... Atunci ne vom ridica din prăpastia durerii și o vom lua de la început!... Pentru că asta înseamnă să trăim! Să nu irosim darul cel mai de preț!


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!