poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2647 .



Sfârtecare - II -
proză [ ]
Triumf

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [zar ]

2007-03-27  |     | 



M-am năpustit asupra ta cu un salt în care mi-am încordat toate gândurile, mi-am reglat toate simțurile, mi-am jucat toate șansele ... Am devenit saltul însuși – viguros, întins, mut de concentrare. Ura comprimată în mușchi îmi topea pielea dinspe interior.
Nu mă așteptam să cazi atât de ușor ... Când mi-ai întâlnit privirea plină de balele furiei, mi s-a oglindit clar rânjetul de satisfacție în ochii tăi măriți de uimire. Ah ... de ce mă văd în ei cum nici o suprafață de pe lumea asta nu mă poate reda?Asta nu poate fi decât magie ...
Brusc, îmi cade până în adâncuri – ca o piatră zvârlită în față – gândul că răzbunarea nu va stăvili revolta din mine, nu îmi va închide pleoapele, nu îmi va liniști spasmele.
Să nu mă înțelegi greșit! Te urăsc, altfel nu te-aș țintui de pământ, ancorându-mi ghiarele în ființa ta! Nu lua ezitarea mea drept o slăbiciune!
Ochii tăi, care odinioară alunecau peste mine cu nepăsare – de parcă nu ai fi găsit aderență în ființa mea – acum mă fixează stâns, căutând în mine sensibilitatea cu care m-ai înveninat. Deci ... mă recunoști ....
Văd bine că nu te voi putea ucide, furia mea ar rămâne fără obiect .... s-ar întoarce spre mine și m-ar sufoca. Dar mă voi ține touși de cuvânt, am să îți smulg inima din piept și îți voi pune-n locul ei o larvă de fluture. Ai să vezi și tu ce fel e să fii ros pe dinăuntru, constant și ritmic.
Atunci când ne vom revedea – de acum trăiesc cu gândul ăsta, că mă vei căuta – am să privesc cum te vei lovi de toate muchiile realității, cum vei bâjbâi prin toate cotloanele vieții după lumină și, dacă am să găsesc durerea ta reconfortantă .... sau măcar suficient de istovitoare încât să merite ineresul ... vom închide cumva cercul ... Aș fi fost prea nedrept să te ucid fără să te las să afli pentru ce ...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!