poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1708 .



Și totuși
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mony-k ]

2006-11-29  |     | 



Și după întâlnirea cu minunata femeie ce trebuia să ne schimbe viețile, ne-am hotărât să ne vedem de ale noastre...
Astăzi, după ce am terminat tot ce aveam de făcut m-am decis să mă văd cu un domn ce avea mare importanța în viața soțului meu. Pentru că ar fi putut să schimbe la un moment dat totul, dar nu a făcut-o... din ce motive nu știu. Și cred că nici nu și-a dat seama până mai târziu. Domnul acesta s-a îndrăgostit de o femeie ce a fost multă vreme FEMEIA vieții lui până au început să apară altele mai frumoase, blonde sau brunete. Faptul că dintr-o dată s-a trezit responsabil de viața unui copil și a unei femei l-a făcut s-o ia pe alte căi. Ciudat cum unii, puși în fața unei decizii pe care o luasera impreuna, cedează primului impuls...De a o lua de la capăt cu altcineva sperând că va fi altfel...Așa că omul nostru s-a văzut dintr-o dată cu responsabilități și a preferat să fugă. Soția lui, în speranța că se va schimba a acceptat multe, dar la un moment dat inevitabilul s-a produs. S-a întâlnit pe strada cu cei doi îndrăgostiți, soțul ei și o altă ea. Într-o asemenea situație cam greu să faci fața și să ieși și bine.Cand intre tine si sotul tau apare o a treia persoana, si aia direct in pat, in gandurile lui, e cam greu sa te mai si abtii. Ca atare, a ieșit un mare scandal în urma căruia s-au despărțit și gata. El a rămas cu cealaltă, și ea cu copilul. Și toate au fost altfel datorită acestui fapt ce pare simplu de trecut peste. S-au întâlnit peste ani din întâmplare. Și mi-am zis că ar fi cazul să vorbesc cu el să văd și eu ce fel de om este și de ce nu vrea soțul meu să se întâlnească cu el. Pe el îl înțeleg, dar poate îl voi înțelege și pe el. Cine știe...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!