poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1171 .



Camera cu actori
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [poetulcircar ]

2006-11-03  |     | 



Camera cu actori



Două mâini lungi apasă clapele, ar vrea frumoasa să plângă prin ele dar nu poate. Ha ha! Toți merg ca în filmele cu Charlie Caplin și dansează ceva bizar. Este un dans... lent cu zbuciumări multe și dureroase. O voce de artistă ratată se aude mimând cântece, strigând dragostea care nu vine și chicotind din când în când. Þigările aruncate pe jos ard și scot fum pentru a afuma pantofii.Toți par să se simta bine, însă........să zâmbim la camerele inexistente și să părem deștepți și încântați de noua carte a ultimului dandy în viață. Cât de frumoasă e viața când ești îmbrăcat în blue and clouds are not over you! Cineva a vrut să aducă și un copil însă nu i-au permis, nu e pentru el. El stă acasă cu pisica și suge lapte de la mâță și o zgârie drept mulțumire. Poate d`asta vor să plângă mâinile frumoasei: pentru pisică. Ce de lume și eu nu cunosc pe nimeni, nu am pe cine să țin pe picior, cui să râd cu toți dinții. Oglinda este bună când ești singur și nu ai cu cine bârfi. De ce se aude saxofonul? Nu, este ok și așa, lăsați-l să îmi vorbească pe limba asta moartă. Uite domnișoară dacă vrei să te odihnești ai umărul ăsta...... asta numai dacă vrei nu te oblig. Să mă duc, să nu mă duc? O mai las să cânte că mie chiar îmi place. De aici până la ea este foarte mult de mers, însă toți îmi spun că este mică această cameră și că nu știi cu cine te întâlnești aici. Nebuni. Ca toți actorii. De ce sunt actorii nebuni? Vinul roșu mă face să plâng. Pianul. 1 2 3. 1 2 3. Și sări! Da, am auzit de el acum doi ani. Mai trăiește? Puțin cam cald aici lângă tine. Ai văzut scaune care țopăie din picioarele din față? Parcă ar fi niște cai. He he. Da mă descurc și singur să dansez, am luat lecții de la un bătrân filosof. Lumina roșie mă face să roșesc ușor. În colțul ei este întuneric, doar mâinile se văd plângând. Alb, negru, negru. Sunt liber să visez la altă cameră, dar la altă frumoasă nu am voie. Nu vă suparați cred că degetul vă aparține sau mi-l lăsați mie amintire? Nu îl vreau pentru că aș dori să vă mai ascult cântând și fără poate vă încurcați. Vă este bine și fără? Eu am venit pentru.... Nu domnule nu cumpăr inele! Cine îi lasă pe ăștia să intre în camera? Lumina e lumină acum, fără roșu. ........ un autograf. Vreți să îl scrieți în palma? Sigur că da domnișoară doar am spus că te poți odihni pe umărul ăsta, acum stai acolo și lasă-mă să vb cu ........... Uitați palma mea. Un tango nebun pornește și toți se agită. Auch! Gata ați scris? Nu, nu mă grăbesc doar că au intrat două mâini împreunate în mine în ritm de tango și acum se plimbă prin mine. A fost o greșeală știu. Dansați domnule cu doamna, nu e nici o problemă o să îmi revin! Când îmi curge prea mult sânge leșin. Nu cred că este bun domnișoară să îl beți, mai bine vă odihniți pe umăr, lăsați sângele să curgă. Am autograf de la frumoasa pianistă. Vrei și tu? Eu mă așez puțin pe pământ să mă odihnesc. Nu te supăra domnișoară, însă pământul are nevoie mai multă de sângele meu. Da se poate! Dansați peste mine domnilor!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!