poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 245707 .



Muza neagră a iubirii
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2009-05-15  |     | 



femeia m-a privit intens. într-un ochi stătea un înger negru, iar în celălalt un demon alb dormea. în părul filigranat cu aur o pasăre de argint și-a făcut cuib. pantofii erau confecționați din piele de amanți. femeia mi-a zâmbit și din gratiile albe ale dinților și-a luat zborul un stol de păsări. și-a epilat urâțenia ce creștea hirsut pe picioare. pe pielea ei frumusețea strălucea într-o aură senzuală. mi-a dăruit-o și am făcut din estetica ei fetiș. am păstrat frumusețea înlăuntru și a intrat în interacțiune cu pasiunea. femeia mi-a vorbit și cuvintele s-au strivit de buzele mele cu un zgomot fals. am decojit artificialul din substanța lor și a rămas coaja sfărâmicioasă a fățărniciei. i-am vorbit în limba universală a iubirii și s-a apărat învelindu-se în carapacea disprețului. sub unghiile lungi se ascundea un cimitir în care erau îngropați încornorații. femeia mi-a făcut avansuri. mi-am dat seama că în miezul lor colcăiau minciuna și interesul. un sacrilegiu al iubirii se desfășura pe firul cuvintelor perfide. a vrut să mă sărute, însă m-am retras scârbit. gura îi mirosea a moarte. mi-a pătruns în gândire, de unde îmi vorbea într-un mod tiranic. corbul urii îmi ciugulea gândurile. am absorbit eonii divini și cu ei am dizolvat gândirea străină întrupată în corb. femeia s-a volatilizat, teleportându-se în neant. în urma ei a rămas o umbră ce-mi umbla noaptea prin minte sub forma coșmarurilor. într-o noapte am stat de veghe, așteptând-o. cu rațiunea am prins-o și am extras-o din minte. am exilat-o în spațiul inefabil al poeziei. de atunci, umbra mi-a fost muza neagră a iubirii.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!