poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1198 .



Praful din pat
proză [ ]
În întuneric, împreună

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2009-02-02  |     | 



Cu mâna despicată de gând mă plimb printre firele tale de mătase să aduc petale de ghiocei înlăcrimați cu dorul plăcerii nocturne. Așez un sărut pe podea ca să sfințesc locul unui vis ucigător. Înnebunesc clipă cu clipă cu gândul la sticla de care se lovește visul. Ai lacrimi de gheață cu care zidești zidul dintre noi și mă lași să văd clar trecutul. Þi-aș reproșa ceva, dar nu am ce... Mai simt iubirea ta în parfumul aerului pe unde mergea imaginea frumoaselor tale coapse. Mai simt încă privirea divină a nemuririi când ne întâlneam trupurile printre arbori de suflete. Soarele putenic străbate valurile de apă dintre noi. Cu sufletul nemuritor prin iubirea ta, te las să mă îndrumi spre divina poartă, să îmi capăt puteri prin ritualul plin de fum al trupurilor noastre împletite în aer dureros. O să aștept, o să respir în fiecare zi, o să supraviețuiesc și o să aștept să văd ce îmi trimiți la mal... O să aștept semnul visului renăscut, o să caut în coțuri și în chipuri o picătură din tine. În locuri cu tine piroaie de durere sângeroasă îmi sapă corpul. Tu, erai acolo, erai și acolo... erai cu verbul la trecut, erai cu punctul pe axa timpului și erai secunda perfectă... Acum ești glob spart și lipit, strălucitor și perfect, ești iubirea din doi crescută în unul... Ești Soarele din noaptea eternă care nu mai dorește să răsară pe cerul asta pe care am desenat împreună stele de dorință... Vei fi alegerea zeilor, clipa întoarsă, speranța de sub cizma prăfuită, răsăritul sau noaptea din flăcări...
Te caut să îți spun legenda cuvintelor ca să înțelegi ce numai tu poți înțelege...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!