poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1399 .



Baiatul cu inima de kevlar
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [donmachiavelli2004 ]

2009-01-27  |     | 



Am cunoscut odata, un baiat Ciprian. Un tip paradoxal in felul sau. Era un singuratic, dar totusi suparator de popular. Ne-am intersectat destinele in perioada studentiei. Prin cafenele. Il vedeai zilnic stand la masa cu o gasca de prieteni si povestind mai ceva ca Ion Creanga. Fermeca orice ospatarita, grasa , slaba, cinstita sau hoata. Initial crezusem ca intentiile sale erau de a lua tot timpul ‘’la caiet’’. Cunoscuse o fata, RoxanA, la un chiosc de inghetata. Era miniona, ochi albastri de ingeras obraznic, alura de fecioara neprihanita iar hainele sale albe erau desenate cu ciocolata si vanilie de pictori renascentisti imaginari. Mi-a spus ca timpul s-a oprit in loc ptr cateva secunde, inima a inceput sa pompeze sange fierbinte, pur, separat de plasma. Initial nu l-am crezut, ca-l stiam ca e baiatul cu inima de kevlar, nemuritor si rece. Incepusera o relatie si timpul le era prieten. Imi spunea uneori, intr-o prematura atitudine de baiat cu prietena ca reusita unei relatii consta in certuri mici si impacari mari. S-au despartit din orgolii, nimeni nu a vrut sa cedeze. Au trecut 2 ani de la despartirea lor. Pana mai ieri imi spusese : fostele iubiri, simple amintiri. Azi primeste un ultim mesaj de la ea, in care i se spune ca o sa fie mamica in vara si ca nu vrea sa mai existe vreo fisura din trecut care sa destabilizeze noua constructie. Atunci Ciprian al meu a deschis ochii si a oftat. Si a pus kevlarul acolo unde ii e locul, printre amintiri.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!