poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 944 .



omul zilei de maine
proză [ ]
a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-05-04  |     | 



Septembrie 199..Comunismul s-a consumat cu multa vreme in urma iar Europa a devenit o uniune in care nu mai exista granite, nu mai exista bariere.Din cauza acestor lucruri somajul a luat amploare si sute de tineri mai ales din tarile fostului bloc comunist isi cauta disperati un loc de munca.Terorismul si teroristii si-au intins tentaculele pina in cele mai inalte structuri obligind guvernul american sa ia masuri extreme.Undeva in fosta republica socialista Romania, Ovidiu Georgianu, proaspat absolvent al universitatii de stiinte politice Sibiu isi asteapta rindul la un interviu menit sa ii ofere un loc de munca bine platit si sigur.Angajatorul iasa dintr-o sala micuta, se scutura de scame imaginare apoi il invita inauntru:
-Luati loc.Vreau sa v-o spun direct.Nu avem nevoie de oameni cu calificarea dumneavoastra aici.Poate altadata dar ar fi pacat sa va angajam muncitor in fabrica noastra si sa plecati dupa citeva luni nemultumit.O zi buna!
Macinat de ginduri pleca din sediul firmei si o vreme se plimba haotic pe strazi fara nici o noima , fara nici un sens ca un om beat.Din intimplare dadu peste un bilet in care era trecut un numar de telefon mizgalit pe care il baga in buzunar din obisnuinta.Acasa desfacu biletul si forma numarul de telefon dar nu putu vorbi cu nimeni.Mirat il arunca cit colo si pleca in oras unde se imbata crunt.A doua zi la fel se imbata crita iar a treia zi statu pina la 4 dimineata in discoteca din centrul orasului.La 4 si un sfert iesi afara si porni fluierind pe alee paralel cu soseaua principala.Linga el opri o masina de culoare neagra si din ea sarira 4 vlajgani care-l infascara , il aruncara in portbagaj si apoi disparura in tromba.Din cauza alcoolului nu realiza nimic , poate doar faptul ca nu se putea misca si de la un moment dat incepuse sa il doara rau capul.Injura cit putu si intr-un final adormi gindindu-se ca mai rau nu se putea intimpla.In fond pierduse o groaza de bani cu tot felul de fetite de 17 ani, Roxana era cu altul desigur iar el.. el un nimeni.Masina se opri si tipii ii indesara pe cap o cagula ,citiva pumni bine tintiti cind vru sa protesteze apoi somn adinc.Cind deschise ochii era intr-o camera mica , cu fata catre geamul mic zabrelit prin care soarele se juca nastrusnio.
-Unde naiba ma aflu?
Nu avu cine sa ii raspunda si dadu catre usa sa iasa dar era incuiata:
-Heei? Ce e gluma asta? Am baut de necaz, nu am violat pe nimeni sper?
Se trinti pe pat si casca moment in care usa se deschise si o femeie intre 25-27 de ani intra inauntru.
-Cum te simti?
-Unde p mea sunt? Ce e asta dobitocilor? Pe ce drept stau inchis aici?
-Calmeaza-te tinere! Ai sunat la numarul nostru de telefon?
-Si dqaca am sunat la numarul vostru de telefon? Aveti dreptul sa ma tineti aici?
-Calculatorul nostru te-a ales sa faci parte din trupele noastre de elita care lupta in toata lumea impotriva raului.Ar trebui sa fi mindru.
-Si daca nu vreau sa lupt? Daca vreau sa plec?
-Atunci te vom ucide deoarece mi-ai vazut fata.Si oricum ai semnat contractul cu noi.
-Nu e adevarat! Nu am semnat nici un contract!
-Uite-l aici! E semnatura ta! E semnatura ta?
Ovidiu se uita inmarmurit apoi cazu cu capul pe perna.Cum semnase? De unde pina unde?
-E semnatura ta deci 5 ani te mananc pe paine!
Femeia iesi rizind lasindu-l acolo sa zaca intr-o neagra depresie.Dar nici asa nu putu sa zaca prea mult deoarece fu ridicat cu pat cu tot si dus intr-o curte larga unde se mai gaseau altii ca el.
Un individ scund dar imbracat in haine militare de culoare maronie se posta in fata lor si le zise:
-As putea sa va fac boi, timpiti, idioti dar o sa va consider oameni.Ati venit aici din diferite motive: unii ati accesat nr de telefon aiurea, altii din lipsa de aventura si asa mai departe.Dar noi o sa facem oameni din dumneavoastra si in 5 ani de zile nimeni nu va va mai recunoaste.Cine suntem noi? Niste oameni pusi in slujba bine sau al raului, cum doriti dumneavoastra.Cine sunteti dumneavoastra? Niste personaje care ati nimerit la momentul potrivit sau nepotrivit.Alegeti!
Continua sa vorbeasca plimbindu-se printre ei si la un moment dat aparu in mijlocul lor o chinezoaica imbraca foarte sexi care le atrase atentia.Individul vorbi din nou:
-Cine o doboara la pamint are permisie o saptamina!
De inteles ca barbatii se repezira sa puna la pamint femeia dar avura surpriza sa fie doboriti foarte rapid.
Linga Ovidiu se opri un baiat inalt , la 1,90 cintarind la 120 kg care zimbi:
-Am trait sa fiu doborit de o femeiusca buna doar de pat!

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!