poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2250 .



Lipește-te de mine
proză [ ]
O picătură de ploaie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2008-09-26  |     | 




- Sunt dependent de iubirea ta. Închid ochii și văd cu te lipești de sufletul meu. Inima mi se liniștește și mă simt zeu.
Trecuseră secunde disperante de când nu mai vorbiseră. Ea aștepta fericirea din cuvintele lui. El aștepta iubirea din vocea ei. Ploaia măcina frunzele lor și nervii noștrii.
- Tu știi că afară plouă? Sunt lacrimile tale? Erau doi, se plimbau prin parcul privirilor pierdute și își ascundeau sufletul în îmbrățișarea mâinilor. Dacă sunt lacrimile tale acum o să alerg în ploaie să te sărut pe obrazul pe care se scurg ele, să le simt pe buzele mele, să le sorb pe toate, se le simt sarea plină de durere.
-Sunt lacrimile mele neplânse, sunt lacrimile din sufletul meu. Ochii ei de copilă reușeau să aducă fericirea supremă. O simțea caldă, cu aburi care ieșeau din haine, o simțea cum se apropie de el, cum își transmite parfumul în hainele lui, ca un șiretlic de cucerire.
Pașii scoteau zgomot de mers adolescentin. Fiecare baltă încerca să se mărească, să atingă picioarele celor doi care erau zei ai iubirii eterne. Frunzele simțeau că este momentul să zboare cu cel mai mare curaj spre pământ, să încerce să atingă sămânța iubirii perfecte care se vedea în ochii lor. Tristețea toamnei era palidă. Natura privea iubirea, privea speranța, privea motivul speranței pe pământ...îi privea pe ei.
Ea simțea cum era îmbrățișată cu ochii, cu sufletul și cu aer de iubire.
...


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!