poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4805 .



aventurile ielevului miluță
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [emilian ]

2008-09-18  |     | 



Miluță regheton
de ielev miluță aka cosmote minune aka kent 8

Evribadi in da hause? Mînile în aer se dedică următoarea pesa la toți fanii și fanele mele(în special lu fănică, șoferu de la partid, îți crăp capu bă boule că m-ai tras în pept cu banii de la lipit afișe în campania eclectorală, îți mut direcția cînd te prind, mîncațaș cauciucurile).

n.i.m.(nota ilevului miluță)
Pen că io sînt bomba nucleară și distrug tot ce mănconjoară m-am întors să le arăt gealaților că io îs tata banilor recomandatelor și primu în top.
Pen că tăți ie poeți le las aceste nemuritoare viersuri compuse de un om de om, adevărăciune de băiet: am cea mai mare valoare cine mă supără moare.

Deci, leț plei.

Astăzi sufletul meu este trist. Az noapte m-a cuprins doru de gagica mea pă sistem am vrut so sun alo alo te-am sunat să-ți spun că te iubesc ca un nebun da mi-am adus aminte că n-aveam credit decît de bip. Fac mi.
Săncepem cun ceputul. O sunat și primu clompoțel nu-mi aduc aminte ziua că atuncia o fost mare daravea. So anunțat că la deschiderea anului școlar vine dom primarele+una bucată deputat+una bucată preș. de partid. Frații mei, vă spui cî în ziua aia ploua di nio făcut pi toți ciuciulete k n-eo scos madam directoarea în curtea liceului săl întîmpinăm cum si cuvine pe alesu nostru(mincațaș samsungul matali, fratimiu o depus cerere di aia pentru anele, dak nu-i dai votez cu pesedeul). Ni curgea la toți mucii și io cu doi prietinari, k tot nu ne-am văzut di mult, am mers la crîșma de vizavi ș-am sărbătorit revederea noastră cu multi lacrimi și pahari di combinată, fă proasto di la bar, figuranto, traseisto, o combinatî sî face cu o sută de votca și 50 di unirea.
Și pen că redbul neo dat aripi neam întors ca ranbo din afganistan(mișto film, nu m-io plăcut ultimu ranbo k iera cu orezari) taman kînd suna clompoțelu. Sau celularu din buzunaru lu dom primar nu mai știu. După aia ne-am făcut și noi multi poze cu primarele, ne țineam di umeri k doi frați șîn gîndurili mele cele mai ascunse îi făceam sîc boule mi-ai rămas dator cu patru barabule di cînd lipeam afiși și knd m-am dus la vot te-am ars.
Hehe, dak ar fi știut iel nu s-ar fi pus cu kampionu.

e.d.i.n.a.e.m.(extrem de importantă notă a elevului miluță)
Cia mai tari fază a verii o fost campania eclectorală. Mo plătit partidu cu șasî barabule pă zi (pentru ăia cari nu știe îs șase sute de mii pă zi). Numa k io am fost dăștept. Îmi punea în brațe maldăru de afișe cu moaca candidatului+una găleată cu perlandez și mă trimeteau să le lipesc pi stîlpi. Numa k io lipeam două trii și restu li aruncam în canalili cari naveau capace. Noaptea mai făceam mustăți la contracandidați ori li scriam porcărele. După aia luam beri la pet miergeam la grădina zoologică și ni băteam joc de fraierii di membri de la partid. Aveam credit căcălău și dădeam telefon la cîti unul și-i ziceam k datorită implicării în campanie o cîștigat o exscursie în pula. Pentru ăia care nu știe dați sărci pe golgle ori pe uichipedia. În concluzie rezumat mi-o plăcut tari campania eclectorală, m-am ales cu vreo patru găleți de perlandez gratis și am făcut și cașcaval grămadă.
Una găleată di perlandez so dus într-o noapte k am lipit un tapet pi ușa di la asociație k să creadă lumea k so mutat. Da pi primar tot nu-l uit. Ti aștept io fraiere în noiembrii, îț mai lipesc io afișe din părți.

Peseu.
pentru dușmanii mei: onceput școala și mai am trei găleți de perlandez.

Pepeseu.
Ai em beac mai strong decît evăr.






.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!