poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3019 .



sunet către Ecaterina, 3 minute, fără scuze
proză [ ]
în marginea unei măști culminând cu „acolo unde vin oamenii”

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Vix Est ]

2008-08-26  |     | 



Katy, de mult vroiam să-ți spun, dar uite că a explodat buboiul fără să avem șansa unei discuții hotărâtoare. Văd că nu răspunzi, o să-ți las mesajul pe robotul telefonic. Deci mă grăbesc, știu, trei minute… Totul a început când te-ai pornit să explodezi câini pe stradă și să behăi, de la brâu în jos – spuneai tu. De fapt… totul a pornit de la început… și tu știai, și eu știam… Gust cultura, dar excesele mă îndepărtează, nu suport viziuni de genul „revelație, stop!”. Þii minte când ai început să râzi ca dementa și te-ai pornit să urli în față la Downtown „Hai să ne strângem de gât! Pe mine nu mă vede morga goală!”… Și bodyguarzii… Nu-ți spusesem decât că e cazul să începi să te gândești un pic la viitor, papa nu o să te susțină toată viața, și din poezie… Asta nu e meschinărie, e doar dorința de a te vedea independentă! Sau mațele! Nici măcar nu m-am uitat la femeia aia! Nu suport să fiu în Gucci, pe Magheru, și iubita mea să scoată briceagul din poșetă șuierând „Sărută-mă, sărută-mă cât ești viu!” Apreciez creația, ai văzut colecția de tablouri, dar nu mi-am propus să fac dragoste cu Goya! „Mă admiri, nu mă iubești, sunt prost, ești rebelă”, și pe urmă începi să plângi, „Strânge-mă, strânge-mă în brațe ca și cum aș fi ultimul cireș alb rămas în cimitir!”… Apreciez că sublimezi totul în poezie, ești năvalnică, ești minunată, dar am o vârstă, Ecaterina, când te gândești la copii, la cafea băută în liniște, fără stresul că nu știi care vorbă a ta urmează să izbească ceașca de pereți, fără smuls cravata și hainele de pe tine cu „faci dragoste cu mine, acum!”, când te așteaptă directorul la o întâlnire cu clienții… De fapt, ceea ce m-a scos din minți, Katincuța, au fost împăcările cu tine!... Nici nu știam de ce ne împăcăm, eu nu mă simțeam certat cu tine, și tu, brusc, te aruncai în brațele mele, cerând revelații ad-hoc, „știi de ce te iubesc atât de mult încât să te iert?” De ce dracu să mă ierți?! Pentru că-ți suport toanele și stările poetice, pentru că alerg după tine la două noaptea între Universitate și Gara de Nord, să „mușcăm viața de jugulară”, pentru nopțile petrecute la poliție când a doua zi aveam prezentare la PriceWaterHouse&Coopers? Și site-ul unde publici tu „stările tale de grație”, cât crezi că poate să suporte un bărbat relatări despre sensibilitatea poetică a lui Adrian și a mai știu eu cărui cutare, ascuns în dosul unei tastaturi. Sunt un bărbat real, Katy, nu un sicofant electronic prestând elogii în timp ce mă masturbez în fața monitorului! Fuck, bipăie… 5 secunde… Katy, eu chiar te iubesc, și să știi că…”
End of the message. To listen again, press play twice.

NOTÃ: e minunat să nu poți posta commuri, dacă îți vine o idee trebuie să o vânezi în ansamblul ei. Un experiment de încercat.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!