poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2348 .



Isussiseme
proză [ ]
(un fragment)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [George Vasilievici ]

2008-08-21  |     | 



DOC MÃ ÎNVAȚÃ CEVA DESPRE EL

- Numele meu este Doc și sunt actor de filme porno. Îmi pare bine, mai zise Actorul de Filme Porno și îmi întinse mâna. I-am întors gestul scuturându-i zdravăn mâna.
- Sunteți destul de celebru. Oricine ajunge în țara dumneavoastră vă poate citi cv-ul pe drum.
- Deci stiți totul despre mine? Mă întrebă îngrijorat Actorul de Filme Porno.
- Totul?... Știu tot ce scria în pliantele din avion în care erau prezentate atracțiile orasului.
- A, da, aia. Atunci înseamnă că nu mai are nici un rost să vă spun că am jucat în peste 4000 de filme porno și mi-am început cariera la 16 ani.
- Destul de impresionat, trebuie să fiți mândru...
- Mândru, nu, nu-i loc în meseria asta pentru mândrie și pe deasupra un călugăr nu știe ce este aia mândrie. Faci ceea ce trebuie și apoi pur și simplu nu te mai gândești la asta, mergi mai departe.
- Călugăr? Nu am citit nimic despre asta în cv-ul dumneavoastră.
- Nu vreți mai bine să ne continuăm discuția pe terasă? Puteți admira colecția mea de cactuși. Este cu siguranță una dintre cele mai mari colecții de cactuși din lume. Tereza ne-a pregătit ceaiul și ne așteaptă acolo pentru a ni-l servi.
l-am urmat pe Actorul de filme porno până pe terasa luxosului apartament. În mijlocul unei grădini în care aleile tăiau iarba în zeci de petice, apa era aruncată destul de sus, scuipată puternic de o statuie plină de sculpturi înfățișând toate același scafandru dormind liniștit cu mâinile sub cap, pe fundul oceanului. Peticele erau pline cu cactuși. Cactuși așezați la o distanță respectabilă. Ce o fi vrut să zică cu călugăr? Era ceva în legătură cu mândria și dacă nu puneam aceea întrebare absolut idioată, nu se ajungea la această neînțelegere.
Ne-am așezat la o măsuță lângă fântână unde o adiere infinită și răcoroasă a început să îmi curgă prin corp. M-am simțit tăiat în două de un cuțit care nu există. O femeie s-a apropiat cu un ceainic în mână și începu să îmi toarne ceaiul în cană. Nu scoase nici un cuvânt și nu schiță nici un zâmbet. Și cu toate astea îmi imaginam cum o trântesc la pământ și îi smulg chiloții în vreme ce ea este de acord și în continuare mută.
- Vă puteți scoate mănușile alea. Aici nu este chiar așa de frig. Îl aud pe Actorul de Filme Porno cum îmi sugerează.
AH! Mănușile! Căcat, a fost doar un vis. Sunt pe scaun și Tereza tocmai a terminat de servit ceaiul. Potolește-te animalule se aude strigând o voce din mine. Mai bine gândește-te cum să îți recuperezi mâinile. Altfel Ai cam belit-o.
- Mănușile? Nu, aș prefera să le port în continuare și vă rog să nu mă întrebați de ce.
- Mă scuzați! Nu am vrut să fiu nepoliticos.
- Nu vă faceți griji. Nu aveați de unde să știți.
- Unde rămăsesem? Mă întreabă el.
- De ce ați adus călugării în discuție mai devreme?
- Călugării? A, haha, acolo ați rămas totuși cu gândul?Vă înțeleg perfect mirarea. știu, multă lume nici nu bănuiește ce legătură strânsă poate exista între călugări și filmele porno. Industria Filmului Porno, pentru a fi mai exact în exprimare. Eu sunt dovada vie a acestei legături.
Avea dreptate Actorul de Filme Porno. Nici nu îmi trecuse prin cap așa ceva. Iar acum situația îmi dădea temelie. Cum de nu mă gândisem la asta? Mă gândisem în schimb la tot soiul de lucruri și fapte la fel de cumplite care acum nu îmi erau de nici un folos. Și totul din vina mea. După experiența trăită în casa Colecționarului ar fi trebuit să nu mă mai mire nimic. Ar fi trebuit să cred că totul este real, un real căruia nu îi vezi marginile. Realul infinit. Gândurile îmi sunt întrerupte de Actorul de Filme Porno care dregându-și vocea mă întrebă:
- Doriți să auziți povestea? Cu siguranță o veți găsi foarte interesantă.
- Vă rog, îi răspund eu descriind în aer cu mâna dreaptă un semicerc.
- Sunt un călugăr virgin vedetă de filme porno. Poate cea mai mare vedetă care a existat vreodată în Industrie.
- Dar cum este posibil așa ceva? Cum este posibil ca cineva, oricine să joace în patru mii de filme porno și să rămână virgin? Să nu mai vorbim despre călugări!.... la început am crezut că nu aud bine. Imposibil, imposibil, imposibil! Urlam în sinea mea în vreme ce la suprafață nu schițam nici un gest.
- Veți ințelege totul pe parcurs. Știu că situația în care vă aflați nu este una comună dar aveți răbdare.
- Vă rog să continuați. Zic eu sec.
- Numele meu este Martin. Fratele Martin. Cel puțin așa îmi spuneau ceilalți călugări, frații mei ce își continuă misiunea în mănăstirea situată de cealaltă parte a dealului, rugându-se neobosit pentru iertarea păcatelor. Am crescut acolo. Călugării m-au găsit în urmă cu 30 de ani plutind pe apele unui lac al cărui nume nu mi-a fost niciodată dezvăluit. Înțelegeți, călugării și secretele lor. Abia mă născusem. De mic am participat la toate activitățile ce se desfășoară într-o mănăstire. Am dat de mâncare la animale, am tuns gazonul, am participat la absolut toate slujbele. Astfel am ajuns unul dintre ei. Viața de călugăr este destul de plictisitoare și nu aș recomanda nimănui s-o apuce pe acest drum, însă eu nu am avut de ales. Suntem educația pe care o primim, până în momentul revelației. Foarte puțini se întâlnesc cu revelațiile și nu toți intră în contact cu ele, unii preferând să le ocolească din cauze încă necunoscute și aberante evident. Ca o paranteză vă spun că am văzut de multe ori la filmări cum ejaculează bărbații. Am văzut cu câtă forță sperma lor este scuipată direct pe fețele actrițelor. Dar nu am văzut pe nimeni care să își gâtuie membrul cu un elastic de păr tocmai în acel moment, împiedicând astfel orgasmul. Pentru ca el să existe, viața trebuie să sară din noi. La orgasm mă refer. Iar educația rigidă nu o va lăsa niciodată să facă una ca asta. Nu am înțeles mare lucru până la vârsta de 12 ani. Apoi m-am uitat în jur cu atenție și am văzut că totul este o mare farsă și de fapt dintre toți papițoii ăia seriosi eram singurul credincios. Singurul ce se bucura în vreme ce ei își închideau bine robele până la gât să nu cumva să îi apuce plăcerea când razele soarelui le mângâie pielea făcând-o strălucitoare. Am încercat de multe ori să le explic dar nimeni nu m-a înțeles. De fapt nu vorbeam decât cu câțiva și serios vorbeam doar cu Fratele Arabel pe care îl consideram prieten. Eu îi spuneam ceea ce cred și el transmitea mai departe. În scurt timp a aflat toată lumea ce gândesc. Era sa fiu linșat când Fratele Arabel s-a dus într-un suflet și le-a zis că am luat-o razna.
- Zice că nu există păcat și că noi ne rugăm ca proștii. Asta zice!
- Cum adică nu există păcat? Dar noi ce suntem dacă nu niște păcătoși? L-a întrebat Starețul Mănăstirii pe Fratele Arabel și văzândul așa de agitat îl rugă să ia loc pe unul dintre scaunele aflate in incăperedar nici o șansă. FrateleArabel se plimba isteric dintr-o parte în alta a camerei gesticulând frenetic cu mâna dreaptă și ținându-și privirea în jos.
- Oameni și atât. Spune că este, pardon că suntem. Zice că acolo unde există iertare nu există păcat. Și mai zice că cei care consideră ceva a fi păcat sunt păcatul în sine, dar nu și pentru el.
- Cum adică nu și pentru el? L-a întrebat furios Starețul.
- El a terminat de iertat toate păcatele celor de aici așa că pentru el aici nu a mai rămas nimic de făcut. Nu mai există păcat aici, asta spune.
- Vrea să plece? Vrea să părăsească ordinul? La întrebat iar Starețul.
- Ar vrea el să plece dar unde să se duc? Este doar un copil. Stie să scrie, stie să citească. Dar nu se va descurca numai cu atât. Încă nu are curaj. A încercat Fratele Arabel să-l liniștească.
Starețul era foarte bătrân și încercam cu toții să-l menajăm. Bineînțeles că în spatele acestei scene existaau interese politice.
- Ajunge numai că își dorește. Este tot una. Sufletul său va fi mereu de acum înainte dincolo de zidurile acestei mănăstiri, plutind într-un necunoscut chinuitor. Dar cum rămâne cu jurămintele? Se va lepăda de Cristos?
- Nu înțeleg ce vreți să spuneți? Și chiar așa Fratele Arabel nu înțelegea niciodată nimic. Ãsta a fost cel mai puternic motiv pentru care el era singurul cu care vorbisem vreodată serios. Știam că neînțelegând absolut nimic din ceea ce îi spuneam, va reproduce absolut totul corect. Faptul era cât se poate de real, așa că dacă îți trece cumva prin cap că mă consideram superior, că eram un infatuat, te înșeli. și Actorul de Filme porno mă privi în ochi spunându-mi asta.
Nu este prost deloc, mi-am zis. Dacă ar putea fi totuși mai concis, mai scurt și la obiect, fără atâta vorbărie poate că ar reuși să mă cucerească, m-am gândit eu, doar suntem într-un secol rapid și evident mai scurt, ce dracu?! Nu îi puteam spune una ca asta. Așa că m-am uitat la ceas în speranța că își va da singur seama despre ce este vorba. Și dacă nu își va da seama va crede că nu mai are mult timp, că sigur mă grăbesc, așa o va scurta. În fond nu eram aici să ascult povestea vieții lui ci să rezolv conflictul în care fusesem târât imediat ce am intrat în apartamentul Actorului de Filme Porno. Atât mă interesa: cum și-o trăgea în desmăț și rămânea virgin.
- Pentru a mă împăca cu lumea, pentru a o ierta trebuia să fac parte din ea. Începu iar să vorbească Actorul de Filme Porno. Nu îmi trecuse nici o clipă prin cap că m-aș putea lepăda de jurămintele sfinte. Am jurat să îmi păstrez castitatea și acest lucru este valabil în orice fel de lume aș trăi. Dar poate că ar fi mai bine să ne continuăm povestea, plimbându-ne printre cactuși. Vei înțelege mult mai bine cum stau lucrurile.
Ne-am ridicat de la masă și am luat-o pe lângă fântână. Parcul de cactuși se întindea în fața noastră și nu știam până unde. Nu vedeam nici prin și nici peste pădurea de cactuși uriași. Actorul de Filme Porno nu se gândea la asta, era obișnuit. Pentru el toate aceste lucruri erau cât se poate de reale.
- Mă torturam singur. Ceva trebuia să se întâmple, nu știam ce, dar îmi doream foarte tare ca ceva să se întâmple. Actorul de Filme Porno își continua povestea calm, în vreme ce eu priveam cu stupoare pădurea verde din fața mea în care copacii aveau în loc de crengi sute de ace. Știam că pe crengile lor ascuțite nu va sta niciodată o pasăre și le înțelegeam tristețea. Să mergem, vei vedea că toate astea arată altfel văzute de aproape.
M-a luat de braț și am pornit pe aleile ce semănau cu niște șerpi încolăciți în jurul unor arici verzi și mari. Pentru o clipă nu am știut ce să fac. Îmi trecuse prin cap gândul că acești monștri se pot trezi oricând și atunci cu siguranță voi fi o victimă sigură. Calmul Actorului de Filme Porno m-a făcut să mă gândesc că el este cel care le dă de mâncare acestor creaturi și cu siguranță nu el va fi mâncat la o adică. Gândul acesta s-a spulberat însă repede când am pus din instinct mâna pe unul dintre cactușii lungi, convingându-mă astfel că le lipsește carnea și în aceste condiții timpul lor nu se va întâlni niciodată cu timpul meu. Dar mai presus de toate neavând carne nu vor mânca oameni. Nici nu auzisem ce îmi spunea Actorul de Filme Porno. Abia când am întors capul și privirea mi-a căzut pe buzele sale am sesizat că vorbește cu mine. A trebuit să mă prefac, să dau politicos din cap în semn că am înteles tot ce a spus până acum și că sunt perfect de acord cu el.
- Nu înțelegi nimic, nu? Asta am auzit prima oară privind buzele mișcătoare.
M-am simțit penibil. Cine este de vină? Spectatorul pentru că nu privește sau actorul pentru că nu-l face să privească. Cititorul pentru că nu citește sau scriitorul pentru că nu-l face să citească. Auzisem mult prea mulți scriitori plângându-se că în ziua de azi nu se mai citește, pentru a cădea în această capcană. Așa că mă consideram îndreptățit să cer povestea pe scurt.
- Îmi puteți spune pe scurt despre ce a fost vorba? Cum ați nimerit aici? Și cum dracu ați rămas virgin? M-am auzit spunând pe un ton precipitat.
- Într-o zi, pe când aveam șaișpe ani au venit unii de la un canal de televiziune să filmeze un documentar despre viața din mănăstrire.
Actorul de Filme Porno înțelesese în sfârșit despre ce este vorba.
- Printre ei era și un cameraman cu relații în Industria Porno. A dat cu ochii de mine și din acel moment a început să se poarte foarte ciudat. Parcă câștigase la loterie. Se plimba de colo colo cu un zâmbet ascuns pe buze. De câte ori mă privea ochii i se deschideau peste măsură. Într-o zi nu a mai putut rezista, s-a postat în fața mea și m-a întrebat cum de am nimerit aici.
- Ești cel mai frumos bărbat de pe fața pământului. Ai putea avea toată lumea la picioare. A spus el și cuvintele i-au țășnit dintre buze ca schijele unei grenade.
Dar eu nu vroiam să am lumea la picioare. Tot ce îmi doream atunci era ca lumea să stea în picioare în fața mea, și i-am spus asta. Apoi el mi-a dat un răspuns ce avea să îmi schimbe viața.
- Perfect, a izbucnit cameramanul și zâmbetul ascuns până atunci i s-a ivit pe buze. Înseamnă că ne vom înțelege de minune. Nimeni nu poate face lumea să stea în picioare în fața sa fără să o aibă mai întâi la picioarele sale.
- La început am crezut că este un înger. Dar dacă nu există îngeri, sau dacă există și nu fac astfel de chestii? Apoi mi-am amintit că nu se știe nimic precis despre existența lor si am abandonat acest gând. Oricum nu înțelegeam prea bine ce vrea și unde bate cameramanul.
- Pe scurt: FILME PORNO! Îmi spuse el pe un ton ridicat.
A urmat un moment de tăcere în care ne-am privit în ochi.
- Chipul tău valorează mai mult decât bomba de la Hirosima. O simplă apariție și gata. Femeile vor fi înnebunite după filmele tale.
- Filme porno, perversiuni, Sodoma și Gomora în variantă TV. Aveam ocazia să evadez din această lume vindecată unde totul își pierduse sensul. Dar mai ales mi se ivea posibilitatea de a face parte dintr-o lume nouă și păcătoasă unde puteam ierta în continuare. Singura problemă era jurământul castității.
- Tu nu înțelegi că un astfel de chip ca al tău poate reuși să introducă filmele porno la televizor și astfel omenirea ne-ar accepta. Vei fi reprezentantul nostru și nu va trebui să renunți la jurămintele pe care le-ai depus. Vei fi în schimb pe toate afișele și practic vei apărea în toate filmele. De fapt îți vom folosi doar capul, de rstul de ocupăm noi. Bărbații noștrii sunt foarte bine dotați dar un chip ca acesta.... Am acceptat. Mi-am zis că voi avea la picioare o lume pe care o voi face să stea în picioare alături de mine.
m-am uitat îngândurat la Actorul de Filme Porno. Era cu siguranță cel mai frumos bărbat din lume. Privirea mi s-a lipit de chipul său și tot ceea ce a spus mai departe a fost ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

- Oricum, ați ajuns și aici destul de târziu. Aud eu cum explodează ultimul punct. Eu mi-am terminat treaba. M-am retras din această meserie. Mai departe îmi voi face frați de după zid să vadă această lume și s-o invețe pentru a-i identifica păcatele ce trebuie iertate, altfel nu vor face mare brânză. Apoi mă voi îndrepta spre triburile canibale. Au mare nevoie de mine.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
M-am trezit în stradă. Era nopte.














.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!