poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2600 .



Onan the Destroyer
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Vix Est ]

2008-08-18  |     | 



Călare pe dreptatea lui, ca pe un măgar înțelept, vine Onan să mă-ntrebe:
- Ești sigur că mai vrei copii?
- Ce-i întrebarea asta tâmpită, îi zic, sigur că mai vreau! Vreau să fiu biblic, vreau sute de copii, vreau să fiu endemic, să fac o glumă din ideea că aș fi o specie pe cale de dispariție, să mă multiplic ca o amoebă, să…
- Nu ești cam lacom? râde el hâtru, scărpinându-se ușor între coapse.
- Nu sunt, nu sunt lacom, sunt viu, și uită-te și tu câți maneliști umblă pe stradă, trebuie să compensăm, să luptăm, cu fiecare spermatozoid al nostru trebuie să procreăm, să fim, poate că mai mulți înseamnă mai bine, poate că…
- Hm, mă-ntrerupe scobindu-se-n dinți, și ce-o să faci tu cu atâția copii?
- O să-i fac soldați, mă entuziasmez, hopliți o să-i fac, nu vezi câtă pradă umblă pe stradă, e vremea prădătorilor, e hrană din belșug pentru hopliți, e vremea Leului, scrie și-n stele, astrologul meu extrauterin mi-a spus că e vremea-nmulțirii celor ce sfâșie, e timpul să fim ca pe timpul lui Nietzsche, să mușcăm din doctrine, să ne curgă dogme pe barbă, să ragem la zei și să rostogolim țeste de cămătari de suflete pe caldarâm, e un clan întreg care răcnește în testicolele mele…
- De ce nu spui simplu, „balls”? Sau ouțe, poftim… scuipă el un sâmbure de cireașă.
- Nu poți vorbi în halul ăsta și să fii erou, mă-nțelegi, eu mă pregătesc să mă-nmulțesc epic, mă simt ca Avraam, ce Avraam, mă simt ca întregul Vechi Testament așteptând să explodez în istorie, ce-i cu limbajul ăsta? ce, vrei s-ajung anecdotă?...
- Mda, am fost și eu pe acolo… mormăie plictisit.
- Unde? întreb derutat.
- Păi și în Vechiul Testament, și în anecdotă. Doar că în anecdotă era oarecum mai frustrant.
- De ceee???
- Cât m-au ținut în anecdotă a trebuit să fac tot felul de chestii cu mâinile, știi tu, și în plus, în funcție de povestitor trebuia să schimb și mâna. Mă rog, partea bună e că am ajuns ambidextru…
- Așa…
- În Vechiul Testament era mult mai fun, Tamara era o bucățică bună și murea de nervi că ajungea la orgasm înaintea mea, așa că aveam eu tot controlul…
- Păi în Biblie scrie… Adică nu în Biblie, dar interpretarea e că…
- Hai, lasă-mă cu patristica, că doar n-or ști ei mai bine ca mine, care eram călare pe situație..
- Și atunci cum?...
- Măi… „eroule”, tu nu citești Wikipedia? Era Coitus interruptus, pe față… mă rog, pe jos… Da’ voi în ziua de azi se pare că sunteți niște nătângi. Dă-mi și un măr, ai?
- Poftim… Nu te mai uita urât, e spălat! Poate totuși ai putea să mă informezi și pe mine despre câteva evenimente biblice, așa… mai aproape de sursă…
- Lasă asta, că nu pentru curiozitatea ta am venit. Oricum, doar nu mă dai afară, nu? O să avem timp de povestit. Întrebarea e: Ești sigur că mai vrei copii?
- Păi nu ți-am spus, ca vikingii vom spulbera…
- Pisoi, ascultă ce-ți spun, și fii atent, că n-am venit din negurile istoriei să-mi răcesc gura de pomană! Cum o să faci tu din sutele aste de copii… hopliți, sau ce ziceai tu acolo?
- Păi au genele mele, la 14 ani o să-i iau și o să plec cu ei pe un munte și…
- Stai mă, c-ai sărit o etapă importantă: de la 0 la 14?
- Ce-i? Am bani, nu asta-i problema…
- Cum îi educi?... Doamne, bolovan ești!...
- La școală, care-i problema?
- Și ce-o să-nvețe acolo?
- Hai neică, că ești decrepit… Matematică, istorie, geografie…
- Și multă religie, tontule! Știi ce-o să iasă din genele tale și din educația lor? O hoardă de fanatici bezmetici, dând foc Europei în lung și-n lat. Asta dacă te oprești la o sută…
- … Eu…
- Da, cască ochii, ca boul bălții în pană de vopsea. D-aia am venit la tine, ne-am săturat să ne vină pe tărâmul umbrelor numai decapitați, crucificați, arși pe rug și alte alea. Secolul 20 a fost destul de vesel, și ne-am învățat cu binele, deh… Oricum ești băiat bun și o să mai stau, văd că ai nevoie de îndrumare…
- Și începuse totul atât de epic… acum eu ce fac cu toate clanurile adunate în testicolele mele?
- Ouțe! fiți-ar exprimarea de râs! Las că te rezolv eu, știi… mi se spunea Onan the Destroyer. Hai să te învăț niște tehnici de ejaculare întârziată, nici nu-ți dai seama când îți dai drumul pe nisipul din cort…

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!