poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2800 .



Mistrețul reloaded
proză [ ]
aventuri în marginea unui poem de manual

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Vix Est ]

2008-08-05  |     | 



- Fault! grohăi mistrețul cu colți de argint când îl electrocutară servitorii prințului. Nu așa ne fuse vorba, am semnat un contract să particip la o vânătoare „fair”!
- Ai citit ce scria cu litere mici pe pagina opt? îl întrebă avocatul specializat în prinți.
- Cine are timp să citească toate prostiile voastre, sughiță mistrețul în spasme neuro-musculare. Am o scroafă și doisprezece purcei de hrănit acasă, dacă aș sta să citesc fiecare contract al vostru…
- Atunci nu te plânge! Ar fi trebuit să citești înainte să semnezi!
- Păi de data asta m-am înscris pe net, se plânse mistrețul. N-am semnat nimic! Credeam că e la fel ca data trecută…
- Trebuia atunci să citești disclaimer-ul și regulamentul înainte să dai accept. Crezi că vânătoarea cu prinți …
- Păi n-au fost toți prinți?
- Of, prost mai ești… Toți cei care dau un ban ca să moară epic în scenariu ăsta vor să fie prințișori. Dă bine la CV: a murit ca un prinț în lupta cu mistrețul cu colți de argint. Tu n-ai observat că aveai de-a face numai cu babalâci?
- Ba da, dar…
- Și nu te-a șocat că de data asta ai în față pe cineva tânăr, în putere, clar cu un viitor și o carieră în față?...
- Mă rog, spuse mistrețul rușinat lingându-se ipohondru pe copita ușor julită, știi că de-asta sunt bun, că îmi iau în serios meseria, puteai să mă avertizezi… După atâta timp de colaborare credeam…
- Afacerile sunt afaceri, sorry, dacă am băut o bere împreună asta nu înseamnă… Apropo, bei prea mult! Astăzi ai rătăcit de două ori poteca, era să ieși de după iarbă și faza cu luna a fost în cel mai bun caz îndoielnică…
- Da, dar am fost super la apariția finală de la izvor, nu? rânji mistrețul răsucindu-și coada și testându-și reflexele.
Tăcură o clipă uitându-se cum elicopterul SMURD ateriza în luminișul din apropiere.
- Tâmpit mai ești, l-ai hărtănit rău p-ăsta, dacă dă în judecată organizația…
- Lasă că o să supraviețuiască, nu? Și n-am apucat să-i ating nici un organ vital, nici un tendon, vroiam să-l lucrez metodic, știi că sunt un profesionist… O să se vindece fără sechele, abia are niște cicatrice de arătat la fufe… Scuze, la prințese, dacă zici că-i prinț de-adevăratelea…
- Auzi, n-am putea să colaborăm fără să-mi faci atâtea probleme?...
- Prietene, dacă vrei purcei du-te la piață, da’ nu știu cine vă mai cumpără programul de „total adventure”…
- Of, ești imposibil, hai să bem o bere.
- Stai că încă am râtul paralizat, fi-v-ar electroșocurile de râs. Da’ las’ că-mi trece până ajungem… Nu ne-ntidem că mă așteaptă scroafa acasă, ok?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!