poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 939 .



Întâlnire în neant
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Violet ]

2006-04-27  |     | 



Nu căuta un om fericit căci nu-l vei găsi iar oglinzile acolo nu reflectă decât tristețea. Așa am pornit să mi-l caut sperând sa-mi mai fie o eternitate. Trecerea nu a fost simplă și a trebuit să-mi las zâmbetul la intrare ca taxă spre veșnicie. Aerul e dens și plămânii se umplu de ceață amăruie tăindu-mi respirația. Dar pot să merg în continuare refuzând auzului să mai perceapă durerea din țipetele surde de pretutindeni. Închid și ochii caci imaginile se perindă prin viața-mi nesemnificativă aici. De ce să-mi bată inima un sunet ce-mi străbate venele? Be still my heart I say…și mă prăbușesc în mintea-mi încă vie… Aici mi te gasesc dar numai te simt căci orbită am fost de culori și cuvintele m-au surzit, când inima a dat greș i-am spus să nu-mi mai bată și mută acum iți spun cât te iubesc. Degeaba îmi raspunzi, degeaba îmi zâmbești, degeaba vrei sa-mi simți inima. Îmi iei mîna și știu. Mă aduci înapoi în lumea mea și mă lași aici singură. De ce nu m-ai vrut lângă tine dincolo de viață? Ce să fac aici fără tine? La ce bun atâtea culori în muzică dacă mâna ta e rece sub un pământ mai inapt decât sentimentele mele? Ai vrut să-mi traiesc viața? Atunci aștept aici să mor și eu și te voi căuta iar. Să nu-mi ceri atunci să te părăsesc. Nu o voi face. Între alegerea dintre bine și rău e un câmp. Ne vedem acolo…dar să nu mă cerți că nu-ți zâmbesc…zâmbetul l-am pierdut căutându-te…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!