poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4020 .



rage
proză [ ]
jurnal.patru nopți nedormite+baraj rutier

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [emilian ]

2008-07-30  |     | 



există lucruri mai negre decît această apă. ca de exemplu pămîntul de sub unghii și respirația puțind a alcool. ca de exemplu 3000 de oameni dormind pe un cîmp ca într-un fel de liturghie dumnezeu face băi de mulțime cu toate camerele reporterilor după el. ca de exemplu să vezi ciorapii unui președinte. să scoți cu excavatorul pruncii din pîntecul mamelor.

a patra zi nedormită. nu vreau să dorm nu vreau să dorm nu vreau să dorm. nu am ochi nu am mîini nu am picioare nu am mușchi care să obosească. s-au retras apele și m-au lăsat gol. mi se vede penisul creierul sufletul. nu mă mai doare.
nu mă mai doare.

s-au retras apele cu o bolboroseală ciudată. casele au început să se prăbușească. mai întîi acoperișul pocnește ca și cum ar pocni niște oase. apoi se lasă peste pereți într-o tandrețe sfîșietoare. prăbușirea lor te paralizează. s-au retras apele și în mine a crescut furia. această vietate a crescut în mine într-o simbioză perfectă. tu stai la recepție împarți camere clienților în miez de noapte. te gîndești că sînt un monstru de mîl.

ce știi tu despre:

greața cînd vezi televiziunile împărțindu-și pumni pentru un cadru cu cizmele lui băsescu.

urletele care vin direct din stomac și ajung în stomacul tău cînd se prăbușește cîte o casă.

întoarceri. unde să te întorci cînd nu mai ai unde sau la ce.

revărsări și blocaje renale.

să te simți greu ca un sac de nisip pe care jandarmii îl folosesc să întărească digul.

a patra zi nedormită m-am învățat să dorm cu ochii deschiși în timpul scurt în care adorm am timp doar să visez o apă.

ce știu eu despre:

dana. se operează îi țin pumnii.

ioana. și-a revenit pleacă în vacanță e bine sînt mulțumit.

nașii lu frate-miu. hoții le-au spart casa și le-au furat absolut tot.

tu exersezi fuga de oameni fuga cea de toate zilele fugare te mîntuie și te liniștește fuga asta care crește în tine. această vietate în perfectă simbioză cu tot ce însemni.

s-au retras apele cu o bolboroseală ciudată. oamenii au început să se prăbușească. mai întîi acoperișurile pocnesc de parcă ar pocni niște oase apoi oamenii se lasă peste alți oameni într-o tandrețe sfîșietoare. s-au retras apele m-au lăsat gol. mi se văd intestinele penisul inima.










.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!