poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1357 .



La margine de rau
proză [ ]
-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [deiutzika ]

2008-03-24  |     | 






Acolo,la margine de rau,vantul adie cu putere si soarele ne umple de mister si bucurie cu fiecare minut.Stateam singur si pandeam fericire,sperand ca ma va observa.Si dupa ore in care am admirat viata,o mice printesa a apartut de printer flori.Insa era foarte ciudata,caci vorbea cu tot ceea ce o inconjura.Avea chipul ca al unui inger,frumos si delicat.Langa ea,se afla un iepuras care numara pietricele din rau si o scumpa veverita care strabatea cu coada ei pufoasa intinsul rau.Cu fiecare raza de soare,magia se oglinzea in apa.
Fetita vru sa culeaga niste flori,pentru mama ei.Si se gandi la un bujor sau un trandafir.Nu stia c ear fi mai frumos.Iepurasul spuse un bujor,veverita un trandafir.Fiecare avea argunente puternice la care nu renuntau.Fetita auzi de la iepuras,ca bujorul e cea mai bogata si mai vesela floare;de la veverita ca trandafirul e froarea dragostei si a magiei.Fetita era nehotarata.
Si in bolta cereasca,se vazu o vrabiuta,care se opri la fata.Dupa ce fata ii povestise,vrabiuta.foarte inteleapta supse:”Intr-adevar bujorul e o floare foarte frumoasa si trandatirul de asemenea.Insa cele doua nu pot fi comparate numai dupa cum arata ci si dup ace reprezinta.Ele inseamna PACE,IUBIRE,RESPECT.Acestea sunt si intelesurile tolerantei.Daruieste ambele flori mamei ,adaugand si floarea inimii tale.Ele vor insemna mul;t pentru ea,pentru fiinta care ti-a dat viata si t-a crescut.Ele inseamna toleranta si respect pentru maicuta ta!”
Vrabiuta please![…]S-a intamplat ceva foarte ciudat.Acele vorbe erau defapt gandurile mele…Apoi am inteles.M-am preschimbat in vrabiuta,pentru a-I sopti fete ice sa faca,sa aleaga.Am simtit ca trebuie sa fac asta…Era nevoie…
Acum,nu ma preschimb in vrabiuta.Ma preschimb in om,im pamant,in fantasma,in floare,apa,aer,foc…in viata…si va spun…fi-ti toleranti cu natura,cu cei ce va inconjoara,dar mai ales cu voi insiva!!!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!