poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1080 .



Miopia mintii
proză [ ]
orbul de minte

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [noncomprehensiv ]

2008-02-28  |     | 



Vizualizati cu ochiul mintii un miriapod calare pe o rama!Va puteti imagina?
Tocmai la asta ma refer,ce ati face daca ati avea miopie la ochiul mintii?Ochelari de creier.
Aici se pot adauga totate maladiile care le poate avea ochiul uman.Dar ochiul mintii,poate avea strabism sau daltonism,sa vezi doar ce te lasa ochii sa vezi!Sa fi limitat de boala imaginatiei!
Am cerut un iaurt si am primit un sana.Cata nedreptate!
Tot in povestea asta fara ochi era un ciclop ce tragea dupa el un caine ce avea o sarma ce ii cuprindea gatul.Pare-se cainele era adormit putin sau chiar mort.(Daca puteti sa va imaginati inseamna ca va amintiti de Vlad Craioveanul facand chestia asta)Numai ca ciclopul meu se numeste Feri si nu era pe malul marii,era pe un trotuar din centrul orasului unde locuiau orbii de minte.El initaial a vrut sa mature trotuarul din fata cafenelei la care muncea,dar nu se putea ocupa si de caine si de matura,asa ca matura cu cainele.Oare se potriveste personajul acesta cu o femeie oarba dar cu un ochi bun al mintii?ma intreb si eu!
Ce ma enerveaza pe mine ca toate povestile banale normale au fost scrise deja si nu e loc de plagieri sau ingramadeli in randul lor.Iar povesti mai complexe nu sunt usor de scris pentru cei ca mine ce isi doresc sa devina mediocritatea suprema.Sublimul mediocru.Aproape la fel era si ciclopul meu,atat doar ca atragea atentia tuturor prin forma capului si ochiul acela rosu(are conjuctivita tocmai cand povestesc eu despre el[nenorocitu])Ce as putea sa fac din el?maestru bucatar?sa il implic intr-o minunata si imposibila poveste de dragoste cu o oarba?
Formele pot sa difere ca dragostea e aceeasi,dar daca i-as lipsi de organe sexuale,dragostea lor ar fi altfel.Aproape platonic,atractie spirituala,pur ideal romantism scarbos si abscons ca nu vreau sa ii vad foarte clar si nu cred ca vreti nici voi.
Cel mai bine e sa nu mai vorbesc despre ciclop,caci are un client si e putin ocupat fiind unul pretentios.Nu reuseste sa gaseasca tejgheaua si loveste cu un bat totul in jur.Se pare ca am gasit oarba potrivita!Era frumoasa ce-i drept,seamana cu Uma Thurman.
Ea intrase ca ii era pofta de o bere buna si Feri ii spune frumos ca nu are bere ca acolo e cafenea.La care femeia parea sa fie din Bucuresti ca incepuse sa faca un scandal monstu(hi hi hi[monstru]) ca ea plateste taxe si impozite si abonamente si ea nu are dreptul la o halba de bere?Revoltator si frustrant.Feri incearca sa o calmeze si ii spune ca poate sa se duca pana la alimentara de alaturi sa ii aduca o doza sau una la flcaon,numai ca trebuie sa se potoleasca si sa nu mai fluture bastonul peste tot ca ceilalti clienti au nevoie de liniste.
Fuge Feri pana la alimentara din vecini si cumpara una la un litru ca s-o gandit el(suflet de artist)ca are sa ciocneasca cu fata in cinstea....vederii lor macar la a 2-a intalnire.Se intoarce si scoate un pahar de-i toarna fetei apoi isi pune si lui dar se autoflageleaza cand isi da seama ca in timpul serviciului nu are voie sa bea.
Fata intinde mana spre directia fetei lui,dorind sa ii simta consistenta,dar acesta in prima faza se retrage timid,apoi se apropie prinzand fata de mana si orientandu-i-o spre obrazul lui.Simte o piele scortoasa si dura,dar un iz de gingasie o facea sa zambeasca.Voia sa se aseze pe taburetul din fata barului si calca pe cainele neglijent al ciclopului fapt care precedeaza lovitura ei in peretele din spatele barului.Socul o face sa ii revina vederea si constientizeaza ce se petrece.Nu stia ce miroase asa(era cainele lui Feri) si vede ochiul puruios al baiatului.Face un atatc de panica si fuge cat o tin picioarele(nu prea mult)dar sufucient cat sa se intaleaga ca nu are de gand sa se mai vada cu Feri al meu.
Acesta ramane trist si isi continua viata ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Nu e prima oara cand himerele se abat asupra lui.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!