poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 824 .



Cel mai crud
proză [ ]
consservare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [noncomprehensiv ]

2008-02-28  |     | 



Era un colt de lume,lumea aceasta in care avem impresia ca defapt traim cu trup si suflet,iar unii doar cu trup.Coltul de lume era la marginea cea mai abrupta a oceanului,iar langa stanci,daca intorci privirea usor in draptea dinspre apa,vei vedea o faleza ce pare sa nu se termine.Dar nu se termina niciodata fiindca dadea ocolul oceanului pana cand se intalnea cu farul,apoi pornea iar.
Farul lumineaza verde,semn ca entitatile calatoare pe apa se aduna la turn.

Maine va fi tarziu,voi fi batran si burta imi va atarna pana la genunchi.Cat mai sunt cu inima zbatanda,vreau sa va adun pe toti aici.Am adunat un sac de suflete.Le dau la schimb,aduceti pentru mine:lapte,scrupule si ceva ce sa-mi omoare constiinta!
Cand eram mic aveam o frica teribila fata de politisti si inchisori.Ma terifia ideea de a fi incarcerat pentru ca dispensabilitatea fata de orice inseamna libertatea cea mai apropiata de adevar.A fi dispensabil si autonom inseamna sa fi cel mai usor om,zborul este darul naturii celor care sunt cei mai aproape de libertatea perfecta.Incarcerat fiind cu o stare de homofobie si usor claustrofobic nu are sa imi faca bine.

Acum cand sunt inca tanar,vrea sa comit o crima.Vreau sa omor un om nevinovat.Am sa il scap de grija zilei de ieri si de maine.Ma gandeam la iubita mea.Cred ca mi-ar fi mai usor sa omor pe cineva pe care iubesc foarte tare.Asa macar am sa ma asigur ca a fost doar a mea.Cred ca imi imi pierd incet mintile,trebuie sa fac ceva repede pana nu ma pierd de tot.

Daca ar fi sa ma razbun pe cine as mierli?Nu urasc oamenii,cu toate starile de mizantropie,nu exista un anume pe care sa il urasc.In fata magazinului unde imi cumpar cele necesare sta pe jos un copil frumos.Ma intreaba in fiecare zi daca nu ii cumpar ceva de mancare.Ultima data nu i-am luat nimic.Nu mi-am luat nici mie.Cand am iesit si l-am vazut imi venea sa plang si sa il strag in brate ca pe fratele meu,sa-l sarut pe obraz si sa ii dau o haina a mea,insa am inghitit in sec si am mers mai departe,trebuia sa ajung la far,aveam niste suflete de vandut,al meu nu!
In timp ce urc scarile spiralate ametesc si imi vine iar o stare de cruzime imbecila si capul natang il frec de perete pana sus.Daca as vrea sa pun capat zilelor cuiva care mi-a facut rau,nu as face-o in graba.Trebuie sa inteleaga ca sufera si sa spere ca are cale de scapare,trebuie sa il chinui pana imi pare si mie rau pentru ceea ce fac si sa ma opresc atunci cand mai are o secunda pana la"caderea in prapastie".
O lume a superlativelor,inexorabil.Sociopate entitatile astea,nu facem sedinte de spiritism,dar ne asteptam sa fie educate.Cel mai tare mi-a placut in Dogville momentul in care Grace Margaret o sileste pe o mama a 8 copii sa se uite cum ii sunt omorate odraslele iar criminalul se va opri in momentul in care ea va inceta sa planga.Pare un tag cintit.
Nu-mi plac lacrimele de cand am vazut-o pe mama plangand prima data.Nu eram constient inca ce inseamna o durere altfel decat fizica,dar cand ii vedeam strambaturile fetei,gura plina de saliva si lacrimele inrosind ochiisi umezind obrajii pana la refuz.Si totusi,iubita mea a plans din cauza mea cat sa merit sa fiu tras pe roata.

Existentele cu care am de gand sa fac targul ma asteapta.Acum le-am comunicat ce aveam sa le comunic,merge-ti de-mi aduceti ce v-am cerut si sufletele vor fi ale voastre.(parca am dat un citat din biblie)Sunt paznicul farului de 20 de ani si nu am vazut un vapor adevarat niciodata.uneori cand vreau sa fac bezna pe pamant,sting farul si trag perdeaua.

Dupa 3 luni se intorc cei trimisi si ma gasesc aproape putrezit,pacatul ma cuprinse rau de tot,nici macar oasele nu au fost omise.Entitatea cu cea mai mare experienta se apropie de mine,sunt pe jos in fata scaunului.Imi spune ca nu e bine sa amestec scrupule cu lipsa de constiinta,mai ales la boala care o am eu.Acestea sunt indicatiile farmaceutice ale marelui vrajitor.Sunt intr-o faza terminala,macar laptele nu mi-l luati!o plosca din uger de vaca este intinsa spre mine si o iau frenetic si o aduc spre gura.curge cu putere pana la golire si imi da pe gat si pe obraz,si am sa ma inec,dar nu ma opresc,rugaciunea mea e mincinoasa si nesincera sa pot sa mai salvez ceva.
Targul nu a fost implinit.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!