poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1683 .



Pact
proză [ ]
Al doilea jurământ

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2008-01-14  |     | 



Ceață perfectă. Scot o ultimă tentație din buzunar și privesc cum cerul nu mai apare. Noaptea e însetată de suflete triste. Aș vrea să vin acasă la tine să te țin brațe cu putere disperată. Tu nu vezi ceața din mine. Am cerut să mă sprijini cu ochii tăi superbi când cad în visare, să mă lași să stau pe umerii tăi încărcați de durerea iubirii. Niciodată nu am crezut că voi fi dependent de întuneric. Trec prin ceața asta și vreau să fac un pact cu tine. Să ne aplecăm amândoi să semnăm cu corpurile noastre pe pergamentul plin de săruturi strălucitoare un simplu și nemuritor pact de iubire veșnică. O secundă pentru mii de vieți.
Doar cu tine vorbesc, doar la tine gândesc. Sunt bolnav de tine. Ești o boală nouă care se vindecă prin ea însăși. Vreau să mai simt dorul tău. Vreau să îl simt în fiecare clipă.
Am urcat în mașina cu miros de aventură. Hainele mele doreau să fie pline de parfumul tău amețitor. Pielea mea dorea nebunește să fie plină de parfumul pielii tale. Degetele mele își doreau să fie pline de trupul tău. Ceața era binevenită. Simțeam că proiectez toate imaginile focului nostru pe acest amalgam alb. Peste tot erau ochii tăi care mă țineau în ei. Ce bine e să fi prizonierul lor...
Mașina mergea și aducea relaxare. Auzeam muzica de conștiință. Boxele zornăiau odată cu gândurile mele. Simțeam durerea lipsei tale și presiunea viitorului. Sunt momente cînd pleci din ceața care mă înconjoară și apari lîngă mine, cu mâna în mâna mea, cu privirea plină de iubire. Tot ce mi-am dorit vreodată... Iubirea Ta. Am să te caut în fiecare noapte, așa cum îmi apari în realitatea care îmi întrece visul. Ce dor îmi este de strângerea ta.
Am ajuns. Tu mă aștepți. Lacrimi de fericire...Lacrimi de durere...Lacrimi de iubire... Care sunt lacrimile pentru mine? Toate le vreau. Vreau sa simți că trăiești. Vreau să simți ca iubești. Vreau să simți că iubirea este perfectă în noi și poate să treacă peste, să dea uitării tot ce e dureros și rău.
Am uitat când trebuie să te îmbrățișez. Tu nu. Surpriza depășește orice așteptare. Simt cum cad în cea mai perfectă plăcere. Sunt acasă în brațele tale. Sunt liniștit. Sunt în oaza tuturor lucrurilor pline de fericire. Mă simt împlinit. Vreau să simți ce simt.
Eu semnez cu fericirea mea pactul iubirii noastre. Tu cu ce semnezi? Cu visul tău de fericire? Cu lacrimile tale de durere? Cu fericirea perfectă din priviri?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!