poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4153 .



lavstori
proză [ ]
recapitulare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adelina manea ]

2007-11-15  |     | 



eu iubește la tine. eu iubit la tine mult. tu nu iubit la mine. tu culcat mult bun și asta gata. pa. plecat.
eu nu știe de ce tu nu iubește la mine. eu asta fata mult bun. cu asta inima. asta dat tot la tine. tu che japonia, che eu mult deștept, che eu știe bine mult, che eu asta joci go și șah, che tu nu este bună rebus și matematica, che nu suntem sâni tari, che nu este fata cuminte, che place japoneza, Noriko, che eu face cadou la ea ursulețe...
eu iubește greșește. tu clint estuud anforgiven. și tu pleci. bine. pa.
și eu ce? eu nu estem bună? asta septembrie. eu ianuarie pleci america și băiat bun vorbește la mine eu gata, măritată. asta ce?! che dacă nu măritată eu plânge și telefon la tine și vine ușa la tine și rogi 'eu iubește la tine mult'...asta rușine. ce asta?! eu mult plângem la tine măritată, estem bine asta! ce, eu nu este bună la tine? eu prost? eu urâtă? asta măritată baiat bun, bine așa, profesor, bine! vede la mine, place la mine, gata, 'soția mea'.
tu fata macadonalds, sandvici, estem însurat. ea face gravidă, tu spune che avort, ea, nu, estem face copil la tine! bine, facem! gata. tu însurat.
eu mult plânge la tine. eu nu vrea plânge. este rușine, eu nu 'grasă plângăcioasă'. eu vrea uitat. astam supărat...plânge, un an, doi, nouă, treci viața, face copil, mult, poate uitat la tine, dache eu iubește la ei mult poate inima asta ușor, ei iubește la mine eu fericită, la fel la tine...
acuma tu divorțat și întrebat la mine 'ce mai faci?'. estem 9 ani. tu întrebat și asta spatele și pleci...eu plânge și vrea să vorbește. vrea întrebări, vrea răspunsuri, vrea scrisoare. eu scrie, zice, întrebare, tu nu, nimic. eu ce asta? ce vrea? de ce este ce mai faci? supărat? asta divorț? eu ce, asta jucărie?! eu cauciuc?! tu nu știe e fată mult inima? eu la tine mult, nu estem nimic la fel, tu mult mult mult bun! mult minuni! tu zâmbește bun, vorbește bun, ochi asta frumos, ca aluna deștepte, palma mult cald, buze roșie moale sărut. tu în brațe acasa la mine suflet. eu mult supărat 9 ani, tu pleci. eu vrea la tine, noaptea vrea, ziua vrea, tu asta nu știe bate inima nume la tine fiecare secundă?! tu nu pasă? nu interes? e nimic la tine?! e multe dragostea la lume?! e puțin!...este gunoi? este pereche pantof? tu nu știe...tu nu deștept...
eu vrea răspuns, vrea întrebare, vrea vorbește. eu copii măritată acuma nimic la tine, știe, nu asta. știe!...eu vrea răspunde întrebare mult. 9 ani întrebare. mult întrebare. milion. mult întrebare doare dache nu răspunde. inima asta nu multă întrebare la ea nu răspuns, doare.
și ce asta? nu sfârșit, nu continuare? ce 'ce mai faci'? nu estem frumos asta!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!