poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1413 .



Dorința
proză [ ]
Ea știe de ea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2007-11-10  |     | 



"Eu îți doresc nebunia stelelor aprinse, să mergi printre ele, să speri și să zbori. Tu ce imi dorești în iubire?"
"De ce nu înțelegi că te ador, te iubesc cu toată ființa mea, cu tot sufletul meu?"
"Eu îmi doresc o ieșire din viață, dar să știu că tu mă vei urma și acolo. Eu îmi doresc să lași iubirea bolnavă să scoată toate capetele ascuțite la iveală, să te dezbraci de tot ce înseamnă gânduri reale, să vorbești cu mine ca și cum ai vorbi cu tine. Îmi doresc că cunosc tot ce ești tu, cu gândul cel mai nebun, cu întâmplarea cea mai plictisitoare...tot mă încântă, doar să fiu cu tine peste tot în vis și în realitate."
"Aș vrea să știi cum mă doare, aș vrea să mă înveți să trec peste durere așa cum treci tu. Îmi doresc să nu mai mor picătură cu picătură..."
"Moartea e foarte departe când dorința iubirii există. Este o ieșire foarte ușoară. Aș vrea să îmi spui că gândești că o să îți iei viața pentru mine, dar niciodată nu aș vrea să o faci...pentru că nu aș mai fi eu acolo să te opresc. Aș vrea să știu că astfel de gânduri nebune sunt în acel căpșor. Aș vrea să știu că nebunia ta este aceeași cu a mea."
"Mă iubești...spui. Mă uit în lumea reală și nu pot să cred tot timpul. Te iubesc...spun. Te uiți în lumea reală și ai îndoieli. În lumea visului te ador și în lumea visului mă adori. Zburăm și visăm. Iubesc sentimentul, iubesc ochii tăi, iubesc visul tău....dar doare."
"Durere? Zâmbesc de durere când gândul privește spre lumea reală și plâng de fericire când gândul trăiește în lumea visului nostru..."
"Te iubesc peste tot!"
"Te ador în tot!"

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!