poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1625 .



Noaptea corbilor
proză [ ]
3.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [crigri ]

2007-11-09  |     | 



Mi-am târât aripile după mine până spre dimineață. Aș fi dat orice ca pașii să nu mi se termine, să nu fiu nevoită să mă mai opresc niciodată. Să merg, să merg, să merg...
Nu știu când am ajuns acasă. Printre jaluzele se ițeau niște raze plăpânde, care înțepau florile uscate cine mai știe de când, din vaza de lut. In casă era frig. Tot universul tăcea. Tot universul dormea.
M-am trântit în fotoliu, mi-am aprins o țigară și am început să aștept. Cred ca asta făceam. In fond, când țigara arde singură între degete, când doar inima se mai mișcă de capul ei în trup, când ți se pare că orice gând doare, cred că asta faci, aștepți.
De undeva niste reflexe s-au acordat perfect și m-am trezit când apa din cadă a început să-mi intre în urechi. M-a cuprins brusc acea panică simțită prima oara la patru ani, când valul a fost mai puternic decât colacul și m-a acoperit. Dacă atunci corpul meu a știut să mă scape, probabil că și acum va găsi el aerul din nou.
N-avea nici un rost să încerc să dorm. N-am putut niciodată să dorm în contratimp cu somnul emisferei mele. Evanescence în căști, cafea proaspătă, scrumiere peste tot în casă și un dans nebun, descreierat, dezlânat și haotic. Doar atât eram în stare să concep pentru a scăpa din cușca aceea în care eram închisă cu propriile mele lacăte, ale căror chei singură le aruncasem prea departe ca să le mai pot ajunge.

…there’s something wrong with everything you see …

…where will you go when no one left to save you from yourself, you can’t escape, you don’t want to escape …
Te pot auzi și când șoptești, dar tu nu mă auzi nici când urlu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!