poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 6912 .



Lupta cu defectele
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2007-08-12  |     | 



Panicat că sufletul m-ar putea părăsi în căutarea entității pereche, l-am fixat în lambriuri.Noaptea îl auzeam cum țipă și mă conjură să-l eliberez, cu promisiunea că îmi va fi un partener fidel toată viața.Încerca să mă amăgească asigurându-mă că va modela din materia tristeții fizionomia fericirii.Nu l-am crezut, însă mila m-a împins să-i trimit o iubire șubredă și cheală pentru a-i ține tovărășie.
Prostia râdea tâmp între omoplații mei de plânsul sufletului.Furios, am prins-o, am învelit-o în staniol și am aruncat-o în aragaz, să ardă la foc mic.Preocupat de altceva, am uitat de ea și când mi-am amintit era prea târziu : s-a prefăcut în cenușă.
În lipsa sufletului, ura rânjea perfid și mă ademenea să fac tot ce e interzis, încercând să mă convingă că imoralitatea, păcatul și fărădelegea sunt singurele forme de a ajunge la fericire.Scârbit, am îngropat-o sub parchet.Îmi apărea în coșmaruri sub chipul unui diavol de carton urlând către gândurile îngrozite.Hotărât să scap definitiv de ură, deghizată în diavol, i-am dat foc cu un ideal incandescent.Pielea de carton a ars complet în camera subconștientului și de atunci nu am mai cunoscut ura.
Depresia se zvârcolea la intersecția dintre două sinapse, accidentată de o obsesie turmentată.Cu degetele gândurilor pozitive am smuls-o din minte, am strivit-o de un perete și am văruit-o cu albul încrederii în sine.Din acel moment am devenit un optimist incurabil.
Singurătatea cânta în fiecare zi o muzică tristă pe scena lăuntrică.Dorul de femeia-social surâzând în conversații îi măcina fundamentul existențial.Cuprins de milă, am aglutinat singurătatea de entitatea cărților citite.În scurt timp au devenit prieteni și de fiecare dată când citeam o carte, ea țopăia voios din gândurile personale pe pagini.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!