poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3415 .



De ce n-o iubesc pe Emily
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ioanid ]

2007-06-22  |     | 



Zilele trecute a fost tornadă pe strada mea. După ce mi-am degajat mașina de sub un copac am vrut să-i sun pe cei de la SCRAP să vina să ia ce mai rămăsese. Așa am constatat că nici telefonul fix nu mai functiona. Am intrat intr-o cabina telefonica și-am sunat repede la 310 BELL să-mi trimită un tehnician.

E. Bienvenue chez Bell. Pour continue en Francaise veuiller rester en ligne.
M. Sărut mainile doamna. Am și eu o problema cu …
E. To continue in English say: English.
M. English, na.
E. This is Emily, your automatic assistance system. Simply say the reason of your call in your own words.
M. My phone is broken.
E. Sorry, I didn’t get that.
M. Ia uite mă, se face că nu-ntelege. I have no dial tone. The line is dead.
E. This is Emily, your automatic assistance system that you can speak to in short sentences so that I can direct your call. If you need instructions just say help.
M. Uite la asta ce fraze lungi face și eu cică să-i răspund in fraze scurte.
E. Sorry, I didn’t get that.
M. Păi nici nu vorbeam cu tine. My phone is not working. Kaput. Help!
E. Let me ask you a few questions in order to direct your call.
M. Lasă-le-ncolo de questions cucoană. My phone is broken, ce-i așa de greu de inteles. Help!
E. If you are calling from a rotary phone, please stay on the line. If you are having problems with the system just say help.
M. Hai las-o-ncolo de șmecherie, c-am zis Help de două ori si degeaba.
E. Sorry, I didn’t get that. I believe you are calling for calling cards.
M. Ce calling cards duduie? My phone is not working, broken, finish. Help!
E. You now have four options: if you are calling for Bell telephone press one, if you are calling…
M. For Bell telephone, asta e. Press one carevasazică. Așa.
E. Sorry. I didn’t receive your selection.
M. Păi pentru că ești proastă, de-aia. Am pressat pe unu cum mi-ai zis.
E. If you need instructions, just say help.
M. Help, tâmpito, help, nu mă auzi? Ia dă-mi-l pe șeful tău ca poate știe mai multa engleză ca tine.
E. Let me get a Bell representative to help you.
M. In sfârșit a inteles. Mult i-a mai trebuit.
E. Our customer service center is now closed. Thank you for calling Bell. Good bye.
M. ‘rai a dracu cu Helpu’ tău cu tot.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!