poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2329 .



N-am timp
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cronos ]

2007-06-19  |     | 



Nu am timpul sa ma impart intre toate ce trebuie facute.
Nu am timp sa imi beau cafeaua asa cum as vrea…
(o grabesc sau o uit)
Nu am timp sa fumez o nenorocita de tigara…
(de cele mai multe ori e tipata de cate ceva… de nervi sau persoane)
Nu am timp sa imi beau o bere…
(daca nu-i muncita, nu-i de unde; daca e nu e cand…)
Nu am timp sa spun ceea ce am de spus
(pana sa termin-apare alta idee)…
Nu am timp sa merg si sa vin spre si de la munca…
(ma grabesc ca sa stau sau stau si-apoi ma grabesc ca am stat prea mult)
Nu am timp sa stau acolo…
(nu vreau, nu imi face placere. as vrea ,ca Cioran, sa reusesc sa traiesc stand degeaba)
Nu am timp sa imi dau seama ca si cand gresesc
(o fac cand e prea tarziu)…
Nu am timp sa imi dau seama de greseala cand trebuie…
(si daca imi dau seama la timp greseala tot greseala ramane…
dar sunt si prost si, nici macar cand imi dau seama ca am gresit, nu pot recunoaste pe loc…
sunt prost mandru… sunt om…)
Nu am timp sa imi dau seama ca traiesc…
(stiu ca m-am nascut, stiu ca o sa mor si stiu ca viata mi-e ceva efemer pe langa tot ce imi doresc sa se petreaca, sa fac sa se intample… dar tot nu pot sa duc clipa unde trebuie…)
Nu am timp sa…
Mmmmmm…
Nu am timp sa imi dau seama cat de mult imi doresc sa fii langa mine…
(o simt dar ale naibii simturi nu le pot traduce in cuvinte nici pentru persoana mea)
Nu am timp sa constientizez cat de mult as vrea sa te strang in brate
(stiu ca as inclesta mainile in jurul tau… stiu ca desi nu vreau sa iti provoc nici o durere te-as strange tare tare, si stiu ca m-as abtine uneori…)
Nu am timp sa stiu cat si cum te-as saruta…
(stiu ca imi musc, imi sug si-mi ling buzele in asteptarea alor tale…)
Nu am timp sa stiu cu-adevarat ca vreau sa ma atingi.
(si stiu ca simt, ca vreau, ca imi doresc… stiu ca-mi imaginez o mangaiere, si stiu ca o visez cu ochi deschisi… stiu ca gandesc cum ma atingi si stiu ca doar din gand am un reflex, stiu ca-mi imaginez cat sa, aproape, simt)
Nu am timp sa te iubesc cum simt.
(nu am puterea sa-ti arat, nu am cuvintele, dovezile, nu stiu… nu stiu… dar…nici nu ai rabdarea sau timpul sa incerci sa intelegi cat de cat)
Imi dau seama ca te iubesc din ce in ce mai mult…
Dar nu am timp sa imi dau seama ca ceea ce e din ce in ce mai mult e mult mai mult.
(e inutil sa mai explic aici cand tu nu poti sa intelegi macar ca te iubesc…)
Nu am timp…
Nu am timp sa imi dau seama peste cate idei am sarit…
Nu am timp sa imi dau seama de lucruri importante sau mai putin importante,dar care isi au rosul lor,am uitat sa mentionez…
Nu am timp…
De-as putea trai de doua ori mai repede sau viata sa imi treaca mai incet de doua ori macar…
Nu am timp…
Nu am timp macar sa imi dau seama pe deplin ca nu am timp…

17.06.2007

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!