poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 999 .



Un trecut răvășit...și un...mâine
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-06-16  |     | 



Răscolesc fără discernământ prin sertarele vieții pentru a mă descoperi...și găsesc aroma de veșted ce străbate straturile de timp. Las la locul lor firele de marmură albă cu șanțuri săpate de timp...cu pleoapele fremătând neliniștit...cu fruntea care se înclină tăcută în fața orgoliului rănit de timp...cu ochii în care se oglindesc secatele ținuturi altădată pline de mări sărate care premerg catastrofei nașterii unei nenorociri... Ascult mărturisirea dramatică a cerului...amețit de tristețe și o tulburătoare despărțire de mai târziu ce a provocat pleoapelor abia deschise...iluzia conceptului de trecere fără voie printre ele...
Azi mi-au fost răscolite amintirile...mi-au deschis poarta sufletului brusc...și au țâșnit...dureros de crude, din praful ce le ascundea, spre lumina realității. Inima doar a plâns reîntoarcerea în trecut...ochii au rămas într-o muțenie întunecată, iar gura și-a păstrat, încăpățânată, zâmbetul...Amestec de furie și neputință, o lacrimă rătăcitoare printre gene...Vântul trecutului mi-a tulburat răvășirea ordonată a respirației, mi-a spulberat clipele, mi-a înjunghiat gândurile cu tăioasa-i aripă, mi-a răvășit șoaptele...dar tot azi, am deschis ochii... căci azi, în curând va deveni ieri...și ...în așteptarea lui mâine....închid trecutul într-un cufăr....nu-l mai răvășesc....nu-l mai stârnesc din întunericul ce l-a cuprins....Se va ivi un nou mâine plin de încredere...plin de viață....plin de dorința de a se naște...și de a se face înțeles printre ...ieri...azi ...și un alt mâine...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!