poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2014 .



Dezamagire...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sporty ]

2002-04-08  |     | 



A fost o dragoste,a fost un vis..sau poate o fantasma…nici eu nu pot sa stiu exact caci nu stiu de-i adevarat!
A fost…in trecut ceva fantastic,minunat,a fost superb dar nu mai e…caci ai plecat…fara sa-ntorci privirea inapoi tu ai plecat…de ce?ce am facut?sau ce-ai facut?Nu ne iubeam noi oare?Doar luna stie ce-am trait caci ne-a fost martor neincetat!
Stau si privesc pe geam…privirea ta divina ma loveste…suspin…ma uit la cer,esti ca un nor care pluteste…acuma esti…iar intr-o clipa zbori…tu nu stii unde,atata doar ca nu-ti intorci privirea…
Ochii tai m-au inselat…citeam iubire,dar ai plecat subit…m-ai inselat…de ce?de ce?de ce nu imi raspunzi?De ce pleci de la mine?Ma chinui,incerc sa te-nteleg,sa intru in a ta gandire…caci sufletul tau mi-a blocat intrarea…un zid de gheata nu-l darami pentru oricine…Am devenit anonimat asa-i ?Nu ma cunosti…nu te cunosc…atata doar c-a fost ceva sublim…A fost si nu mai este!S-a dus…asa cum norii fug cand zbor…si se destrama-n zarea-ntinsa!
As fi o proasta sa mai sper ca te intorci dar…sper ca,intr-o zi,”a fost” va deveni “prezent” si totul mai sublim sa fie…Si poate-atunci se va topi si gheata…sau poate nu…
A fost va deveni prezent…nu cred intr-un miracol caci tu ca vantul ai pierit,atras de-un gand nebun pe care numai tu il stii…pacat ca ai plecat caci eu…eu te iubeam nespus de mult…dar tu…tu n-o stiai!Adio si …ramai cu bine!Caci eu voi continua sa sper ca…a fost va deveni prezent…dar nu cu tine…ca te-am pierdut dar,poate ca,odata,imi voi aminti de tine…si-atunci va fi cu drag…A FOST…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!