poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1282 .



Ingerul pazitor
proză [ ]
Ingerul meu pazitor a intrat in greva.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Shallom ]

2005-11-21  |     | 





Ingerul meu pazitor a intrat in greva pe termen nelimitat.M-a trezit tocmai cand visam mai dulce si mi-ai spus:
-Hei,"stapane"-zambind usor ironic- de azi,marti,ora 3:36 sunt in greva.
-Esti in greva?Ma trezesti din somn ca sa faci glume?!Iar ai baut "Red Bull"?
-Da.Sunt in greva.Nu,nu fac glume si nu,nu am baut nici macar ""Red Bull"...am baut apa cu lamaie dar asta e mai putin important.Ceea ce conteaza e ca SUNT IN GREVA.
De gat ii atarna o foaie pe care scria cu litere de aur "greva"(avantajul profesiei) iar aripile ii erau legate in semn de protest.Era clar, de visat nu mai visam iar mimica fetei lui era destul de serioasa ca sa ma faca sa inteleg ca nu glumea de loc si ca urma, pe timp nelimitat, sa fiu un mare nefericit.
-De ce esti in greva,ce s-a intamplat?Intr-adevar,am avut cateva mici confilcte in ultima vreme dar mi-ai dat de inteles ca s-au solutionat, si in plus, n-ar trebui sa discuti "cu Cel de Sus" ?
-OF OF OF!se vede ca nu sti nimic de constitutia Raiului si legile acesteia.Poate e vina mea.In 28 de ani puteam sa te pun la curent,in fine...
"Constituia Raiului "... eram de in ce in ce mai confuz iar un sentiment parsiv de angoasa incoltea in sufletul meu.Ce era de facut,ce trebuia sa-i zic...trebuia sa negociez?
-Dragul meu, noi ingerii depindem.Intelegi?Depindem de "Cel de Sus" si depindem si de voi,muritorii.Spusese cu atata satisfactie acest cuvant incat picioarele incepusera sa-mi tremure.La inceput va tragem la sorti si apoi anii trec,cresteti, si negocierile incep;din ingeri ne transformam in avocati.Daca ai stii tu de cate ori ti-am negociat fericirea si succesele si cele mai usoare pedepse.Crezi ca ti-a iesit tie in cale,asa prin miraloc, Claudia ?Eu am fost "de vina" sau ca ai fost promovat pe motiv ca ai fii vreun geniu?
Alta ironie, de data asta nejustificata.In meseria mea chiar ma pricep.
-Dar asta nu e nimic.Sunt bodyguard,accept.Sunt avocat,recunosc ca-mi place dar sa fiu penalizat de atatea ori din cauza ta nu mai suport!
-Penalizat?nu inteleg...
-Doamne,unde esti?!Dragule, fiecare esec moral al tau e victoria rivalului,Lucifer junior, si orice esec al tau e si al meu!"Cel de sus" nu mai ia in calcul decat raportul final.Nu-l mai intereseaza cat m-am chinuit cu tine sa te impiedic sa faci ceva gresit,ce strategii am folosit...pur si simplu nu-l mai intereseaza.Vede raportul,constata,si penalizeaza.Uite cate penalizari am luat in ultimele doua luni din cauza ta.
Si-mi arata o lista cu 578 de penalizari.
-Stai putin, eu nu am avut nici un esec, stii bine.
-Vezi cum iti vorbesc eu mereu si tie iti intra pe o ureche si-ti iese pe cealalta!Poate nu intelegi termenul de "esec moral".Prin esec moral se intelege orice orice rautate,fie e gand sau fapt concret,orice minciuna,iti suna cunoscut acest cuvant, MIN-CIU-NA?
Asta nu puteam sa neg.In ultima vreme ma tranformasem intr-un mitoman cu diploma.
-Orice abatere intentionata, malitioasa,orice "preacurvire"...sa continui?
-Nu, nu e nevoie.Ai pus punctul pe "I".Imi pare rau,chiar nu mi-am dat seama ca-ti fac atata rau si...
-Dar nu-mi faci numai rau, de asemenea ma faci de ras,ma duci la disperare,stii cat costa o sedinta la psiholog in Rai?Habar nu ai!Si cel mai grav dintre toate,din cauza celor 578 de penalizari nu voi mai putea concura la "Ingerul Anului".Voi fi detronat.Toti ma vor intreba ce s-a intamplat cu mine,ma vor consola si pe la spate vor canta "Oda bucuriei".Dar voi pierde si un profit din pariuri...Offff,Doame!
Ramasesem fara cuvinte!Cate lucruri se intamplau in Rai,cata competitie,cata...
-Si acum taci, nu spui nimic?
-Imi pare...
-Iti pare...si mie mi se pare ca esti in pom.Ha Ha Ha.Esti in pom!sa vedem cum o sa te dai jos,maimuta parvenita ce esti!
Of Doamne,vorba "co-partenerului".
-Te rog spune-mi ce sa fac,cum sa fac.
-Sigur ca da!Cere si ti se va Da.O sa-ti dau eu o lectie de nu o s-o poti duce!
-Te rog!ne cunoastem de atata timp...
-Dragule, cand esti pregatit sa negociezi,cand o sa ai o oferata pe masura valorii mele "angelice", stii ce ai de facut.Acum ma duc.Am intalnire cu ingerasul Claudiei.Se pare ca si ea a fost penalizata fiindca "domnita Claudia" a pus cornite cuiva.Oare cui?
-POFTIM?!!

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!